Τα καταστήματα της μικρής λιανικής δεν έχουν τις μεγάλες δυνατότητες των σούπερ μάρκετ για εκπτώσεις και προσφορές, αλλά οι καταναλωτές τις αναζητούν πλέον όλο και πιο πολύ στα ράφια.
Και μόνο η σχετική σήμανση μάλιστα, είναι ικανή να τους οδηγήσει στην αγορά ενός προϊόντος, άσχετα από την τιμή τους. Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό και στα μίνι μάρκετ να υπάρχουν κάποια προϊόντα σε έκπτωση ή σε προσφορά.
Μία πρακτική που ακολουθείται αρκετά στα convenience stores του εξωτερικού, είναι και η διπλή τιμή, που προτρέπει ουσιαστικά τους πελάτες του καταστήματος να πληρώσουν με μετρητά και να αγοράσουν συγκεκριμένα προϊόντα με έκπτωση. Ο επαγγελματίας της μικρής λιανικής έχει έτσι το πλεονέκτημα να αποφεύγει τις έξτρα χρεώσεις της πληρωμής με κάρτας, αλλά και να παρακινεί έστω και ασυνείδητα τους καταναλωτές να προτιμούν τα μετρητά στο συγκεκριμένο κατάστημα.