Η παγκόσμια διατροφή έχει αλλάξει σε πολύ μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια, με τις τάσεις να “έρχονται” και στην Ελλάδα, διαμορφώνοντας σχετικά τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών και ως εκ τούτου, τα ράφια των σούπερ και μίνι μάρκετ. Προϊόντα με λιγότερες θερμίδες, χωρίς γλουτένη και χωρίς ζάχαρη είναι η νέα πραγματικότητα και στην ελληνική αγορά, ενώ η τάση του vegan θεωρείται η πλέον ανερχόμενη για τα επόμενα χρόνια. Εξίσου σημαντική όμως, φαίνεται ότι είναι και η ζήτηση για προϊόντα πρωτεΐνης, με αποτέλεσμα πολλές μεγάλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, να έχουν “στραφεί” προς τη συγκεκριμένη κατηγορία. Ανάμεσά τους μάλιστα, βρίσκονται και παραδοσιακές “δυνάμεις” της αγοράς, που θεωρούνται μεγάλοι “παίκτες” γενικότερα στον κλάδο των τροφίμων και των ποτών. H Δέλτα είναι μία από αυτές που έχουν επενδύσει αρκετά σε αυτόν τον τομέα, τόσο με γιαούρτια vitaline, όσο και μέσα από το διάσημο brand του Milko. H εταιρεία Βιολάντα με την τεράστια ανάπτυξη των τελευταίων χρόνων στα μπισκότα, έχει παρουσιάσει ολόκληρες σειρές βασισμένες στην πρωτεΐνη. Άνοιγμα σε νέα αγορά έκανε η γνωστή γαλακτοβιομηχανία Ήπειρος, με τις Ζεμύθα Protein Bars, ενώ μία από τις πρώτες εταιρείες που πρόσθεσε προϊόντα πρωτεΐνης στο χαρτοφυλάκιό της, ήταν η ιστορική σοκολατοποιία ΙΟΝ. Επίσης η Μεβγάλ και η Arla Foods είναι μεταξύ των “μεγάλων ονομάτων” που θα βρει κανείς σήμερα, να δραστηριοποιούνται στον τομέα των προϊόντων πρωτεΐνης.