Επάρκεια προϊόντων στα ελληνικά σούπερ μάρκετ.
Καμία ανησυχία δεν υπάρχει για την επάρκεια και το εύρος προϊόντων στα ελληνικά σούπερ μάρκετ, καθώς εν μέσω κορονοϊού πάνω από 70 αλυσίδες και περισσότερα από 10 ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ εξυπηρετούν τους καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ.
Παράλληλα, περίπου 2.500 προμηθευτές συνεργάζονται με τα σούπερ μάρκετ για να τα προμηθεύουν αποτελεσματικά με πάνω από 20.000 κωδικούς προϊόντων.
Με βάση τα στοιχεία της έρευνας, 4 μήνες είναι η μέση συνολική χρονική επάρκεια των αποθεμάτων στη συντριπτική πλειοψηφία των προϊόντων, που διαθέτουν σε μόνιμη βάση τα σούπερ μάρκετ και οι προμηθευτές τους.
Επίσης, 92% των καταστημάτων σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα ανεφοδιάζονται την ίδια ή την επόμενη ημέρα, με τα σούπερ μάρκετ να ξοδεύουν 420 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση, για να διασφαλίσουν τη συνεχή ροή προϊόντων στα καταστήματα τους.
Αναφορικά με την εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού, η έρευνα έδειξε:
- 90.000 εργαζόμενοι απασχολούνται καθημερινά για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών
- 180 εκατ. εργατοώρες είναι αφιερωμένες στην υπηρεσία των Ελλήνων καταναλωτών
- 4.500 καταστήματα καλύπτουν πλήρως όλες τις γεωγραφικές περιοχές και το πιο πυκνό δίκτυο καταστημάτων στην Ευρώπη
- 1,7 εκατ. τ.μ. επιφάνειας πωλήσεων στα καταστήματα για την ασφαλή και ομαλή εξυπηρέτηση των Ελλήνων καταναλωτών
- 1,5 δις ευρώ επένδυσαν τα σουπερμάρκετ την τελευταία 5ετία για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του δικτύου τους.