Την κυκλοφορία του πρώτου αλκοολούχου ποτού της στην ελληνική αγορά ανακοίνωσε η Coca-Cola, με το Topo Chico Hard Seltzer να είναι διαθέσιμο στα καταστήματα από το Νοέμβριο.
Αναλυτικά, το Topo Chico Hard Seltzer είναι ένα ποτό με ανθρακούχο νερό, μικρή περιεκτικότητα αλκοόλ και φυσικά αρώματα, το οποίο έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του τον προηγούμενο Σεπτέμβριο στην Λατινική Αμερική.
Το νέο αυτό ποτό είναι εμπνευσμένο από το μεταλλικό νερό Topo Chico, το οποίο διαθέτει 125 χρόνια ιστορία και αποτελεί δημοφιλή επιλογή για πολλούς επαγγελματίες μπάρμαν και mixologists στις ΗΠΑ και στην Λατινική Αμερική. Το Topo Chico Hard Seltzer βάζει το ιστορικό αυτό brand στη δυναμική κατηγορία των hard seltzer ποτών, η οποία αναπτύσσεται δυναμικά και κερδίζει διαρκώς περισσότερους καταναλωτές.
Στην Ελλάδα το Topo Chico Hard Seltzer θα διατίθεται σε συσκευασία κουτιού 330ml και σε τρεις γεύσεις: Tangy Lemon Lime, Tropical Mango και Cherry Acai, χωρίς γλουτένη, με 96 θερμίδες ανά συσκευασία, δύο γραμμάρια ζάχαρης και 4.7% αλκοόλ (ABV).
Ενημερωθείτε για τα προϊόντα της εταιρείας στο τηλ. 800 11 82801