«Έρχονται» αλλαγές στα ράφια από την εταιρεία Παπαδοπούλου.
Η εταιρεία Παπαδοπούλου, μετά την αύξηση των πωλήσεών της για το έτος 2017, σχεδιάζει περαιτέρω ανάπτυξη σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται και έχει ήδη δρομολογήσει τα μελλοντικά της βήματα στον τομέα των σνακς προγραμματίζοντας:
- Νέες και καινοτόμες επικοινωνιακές καμπάνιες για Caprice, ΠΤΙ-ΜΠΕΡ, Πολυδημητριακά, Cream Crackers, Digestive Bars, Mini Pick Crackers και Γεμιστά.
- ΛΚανσάρισμα 2 προϊόντων στην κατηγορία του παγωτού (παγωτό με ΠΤΙ-ΜΠΕΡ Παπαδοπούλου αλλά και «4×4» sandwich παγωτό με Γεμιστά Παπαδοπούλου).
- Νέα λανσαρίσματα σε υπάρχουσες μάρκες (όπως ΠΤΙ-ΜΠΕΡ σειρά με βρώμη), τα οποία θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών.
Η εταιρεία το 2017 παρουσίασε ανοδική πορεία και στο συσκευασμένο ψωμί σε φέτες, αυξάνοντας τον όγκο πωλήσεων της, ενισχύοντας σημαντικά τα μερίδιά της σε όλα τα κανάλια διανομής. Παράλληλα, η μάρκα «Χωριανό» ενισχύθηκε με τη νέα γεύση «Χωριανό με Βρώμη και Κριθάρι».
Στην κατηγορία των φρυγανιών αύξησε το μερίδιό της σε όγκο και σε αξία, και παράλληλα ενίσχυσε περαιτέρω την θέση της στην υποκατηγορία των Premium φρυγανιών. Παράλληλα, ανανέωσε τη σειρά των κριτσινιών της με νέο εικαστικό και με μια νέα γεύση, τα «Πολύσπορα κριτσίνια».
Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις, που πραγματοποίησε η εταιρεία Παπαδοπούλου για το 2017, άγγιξαν το ποσό των 148,8 εκατ. ευρώ έναντι των 142,7 εκατ. ευρώ του προηγούμενου έτους, με τα κέρδη προ φόρων να ανέρχονται σε 10,6 εκατ. ευρώ.