Στην υλοποίηση του επενδυτικού σχεδίου προχωρά η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Αλέξανδρο Δανιηλίδη, με τις επενδύσεις να υπολογίζονται στα 38 εκατ. ευρώ, έναντι ποσού 43 εκατ. ευρώ που είχε αρχικά προβλεφθεί. Έντονος είναι ο προβληματισμός για τις ανατιμήσεις σε πρώτες ύλες, μεταφορικά και ενεργειακό κόστος. Μέχρι στιγμής η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει απορροφήσει τις αυξήσεις προμηθευτών και οι τιμές στα προϊόντα παραμένουν σταθερές από τον περασμένο Φεβρουάριο παρά το γεγονός ότι η φορολογία είναι πολύ υψηλή όσον αφορά στα προϊόντα μπύρας στην Ελλάδα. Ωστόσο, ο κ. Δανιηλίδης τόνισε ότι καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει αυξημένα κόστη, ενεργειακά και πρώτων υλών συσκευασίας, θα προχωρήσει σε αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων της. Επίσης, διευκρίνισε, σχετικά με τις ανατιμήσεις, ότι δεν θα έχουν όλα τα προϊόντα και όλες οι συσκευασίες την ίδια αύξηση στην τελική τιμή καθώς δεν υφίστανται την ίδια επίπτωση από τις αυξήσεις στα υλικά συσκευασίας (αλουμίνιο, γυαλί κ.ά). «Αξιολογούμε προς το παρόν τα δεδομένα. Μέχρι στιγμής όλες οι αυξήσεις των προμηθευτών απορροφώνται από εμάς και ανάλογα με τις εξελίξεις, κάποια στιγμή θα προχωρήσουμε σε ανατιμήσεις» ανέφερε ο κ. Δανιηλίδης.
Για το 2022 εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι θα είναι πολύ καλύτερη χρονιά. Όπως είπε, η δυναμική που εμφανίστηκε το 2021 στην αγορά μπύρας συνολικά, μπορεί να συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά ενώ στάθηκε στο γεγονός ότι η επανεκκίνηση του κλάδου HORECA, μετά τους περιορισμούς και το lockdown, στις αρχές του περασμένου Μάϊου έφερε μια «έκρηξη» ζήτησης, όχι τόσο από τουρίστες, όσο από Έλληνες καταναλωτές, η συμβολή των οποίων στην ανάπτυξη των πωλήσεων του κλάδου ήταν πολύ μεγάλη.
Παράλληλα, η εταιρεία, σύμφωνα με τον κ. Δανιηλίδη, θα εστιάσει στην περαιτέρω ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων, επενδύοντας κυρίως στην κατηγορία μπύρας με μηδέν αλκοόλ ενώ θα συνεχίσει με την ίδια δυναμική το πρόγραμμα προωθητικών ενεργειών.