ΕΒΕΘ: Οι τιμές προσελκύουν καταναλωτές

Οι τιμές προσελκύουν καταναλωτές

Οι παράγοντες που καθορίζουν την επιλογή καταστήματος για την αγορά καταναλωτικών προϊόντων, καταγράφηκαν από το “βαρόμετρο” του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ).

Σε μία έρευνα με τη συμμετοχή πάνω από 700 καταναλωτών του Νομού, ρωτήθηκε  ποιοι είναι οι τρεις βασικότεροι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή καταστήματος για τις αγορές τους σε καταναλωτικά προϊόντα και σε ποσοστό 79%, νούμερο ένα απάντηση ήταν οι τιμές. Ακολούθησαν σε ποσοστό 52% η ποιότητα, 38% η ελληνική προέλευση και 23% η γρήγορη πρόσβαση στο κατάστημα (απόσταση) κτλ.

Αντίστοιχα, οι προσφορές των καταστημάτων αποτελούν για το 39% των καταναλωτών το κυριότερο κριτήριο για τις αγορές τους και για το 41% αρκετά σημαντικό κριτήριο, που το συνεκτιμούν μαζί με άλλους παράγοντες. Οι καταναλωτές αποδεικνύουν πως έχουν και περιβαλλοντικό αισθητήριο, καθώς το 64% αυτών δηλώνει ότι το μέτρο της χρέωσης του ειδικού τέλους για τις πλαστικές σακούλες θα συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος. Για αυτό και το 59% των καταναλωτών από την στιγμή που εφαρμόστηκε το παραπάνω τέλος χρησιμοποιεί πλέον τσάντα αγορών πολλαπλών χρήσεων.