Εγκαινιάστηκε το εξαγωγικό hub της ΑΒ Βασιλόπουλος στη Βιομηχανική Περιοχή της Σίνδου, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο για την εταιρεία. Το εξαγωγικό hub της «ΑΒ Βασιλόπουλος», εκτείνεται σε περίπου 2.000 τ.μ και είναι εγκατεστημένο στο κέντρο διανομής της εταιρείας, στη Σίνδο Θεσσαλονίκης καταλαμβάνοντας 33.000 τ.μ σε 112 στρέμματα, με το κόστος της συνολικής επένδυσης στο 1 εκατ. ευρώ. Στόχος είναι να πραγματοποιούνται ετήσιες εξαγωγές -ξεκίνησαν τον τρέχοντα μήνα- άνω των 70.000-80.000 τόνων φρέσκων φρούτων και λαχανικών προς θυγατρικές της μητρικής της, Ahold Delhaize, στις αγορές των Τσεχία, Σερβία και Ρουμανία, ενώ σε δεύτερο χρόνο δεν αποκλείονται αυτές των Βελγίου και Ολλανδίας.
Μάλιστα, όπως διευκρινίστηκε, το προαναφερόμενο τονάζ θα ξεπερνά ουσιαστικά την ετήσια κατανάλωση στα εγχώρια καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος που ξεπερνούν τα 600 πανελλαδικά. Τα μισά είναι εταιρικά σούπερ μάρκετ και τα υπόλοιπα franchising. Όπως γνωστοποίησε ο brand president της λιανεμπορικής αλυσίδας, πέραν των φρούτων και λαχανικών, αναπτύσσεται και ένα κωδικολόγιο superfresh (κρέατα, έτοιμα γεύματα), ενώ θα εξάγονται και τυποποιημένα προϊόντα (ζυμαρικά, όσπρια κτλ).
Παράλληλα, στόχος της εταιρείας είναι να ανακτήσει το χαμένο 5% μεριδίου αγοράς στην Ελλάδα και έτσι αυτό να διαμορφώνεται και πάλι στο 20%. Στο πλαίσιο αυτό, την επόμενη τριετία με πενταετία η ΑΒ Βασιλόπουλος θα εστιάσει στην προβολή προς τα έξω της καλύτερης σχέσης ποιότητας-τιμής που διαθέτει, τη μείωση των τιμών σε 3.000 κωδικούς, στους 1.000 κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας με χαμηλότερες τιμές, αλλά και στις συνεχείς προωθητικές ενέργειες. Μάλιστα, η εμπορική πολιτική της εταιρείας, ενισχύεται και με τις δωροεπιταγές των έξι ευρώ, ενώ υπάρχουν και οι προσφορές για τους πελάτες με την κάρτα πιστότητας ΑΒplus.