“Φλερτάρει” με το λιανεμπόριο το instagram. 

Όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το λιανεμπόριο εκδηλώνουν το τελευταίο χρονικό διάστημα οι “Κολοσσοί” του διαδικτύου. Μετά την είσοδο της Amazon στον τομέα της λιανικής και των σούπερ μάρκετ, ο Adam Mosseri, επικεφαλής του instagram αποκάλυψε το όραμα της δική του εταιρείας.

Πιο συγκεκριμένα, σε συνέντευξή του ο 36χρονος, που αποτελεί και πρώην στέλεχος του Facebook, δήλωσε ότι έχει στόχο να «συνδέσει» τους καταναλωτές, τους πωλητές και τον μεγάλο αριθμό από «influencers» που έχει το Instagram.

Σκοπός του είναι οι καταναλωτές να μπορούν να αγοράζουν προϊόντα λιανικής στο κοινωνικό μέσο χωρίς να εγκαταλείπουν την εφαρμογή, καθώς και η καθιέρωση «shopping bags», όπου θα μπορούν να κρατούν τα προϊόντα που θέλουν σε μία κάρτα.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα μάλιστα το Instagram ξεκίνησε να δοκιμάζει τρόπους με τους οποίους οι χρήστες του αγοράζουν προϊόντα κατευθείαν από την πλατφόρμα, καθώς καταγράφεται αυτή η ζήτηση και από τους καταναλωτές και από διάσημους influencers και φυσικά από τις εταιρείες.