Συγκεκριμένα, κι οι 13 Περιφέρειες της χώρας (Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας, Ιονίων Νήσων, Δυτικής Ελλάδας, Στερεάς Ελλάδας, Αττικής, Πελοποννήσου, Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου και Κρήτης) βρέθηκαν στη FOOD EXPO ’19. Στον ειδικά διαμορφωμένο τομέα κάθε Περιφέρειας, περισσότεροι από 40 εκθέτες, που παράγουν ΠΟΠ, βιολογικά, gourmet, παραδοσιακά και ντελικατέσεν προϊόντα, ανέδειξαν την παραγωγή τους, αλλά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των Τροφίμων και Ποτών της περιοχής τους, σε δεκάδες χιλιάδες Έλληνες και ξένους αγοραστές, πραγματοποίησαν απ’ ευθείας εμπορικές συναντήσεις κι είχαν την ευκαιρία να προχωρήσουν σε συμφέρουσες συμφωνίες.
Η δυναμική παρουσία των άνω των 600 παραγωγών από κάθε γωνιά της Ελλάδας ανέδειξε τον γαστρονομικό «θησαυρό» της χώρας απ’ άκρη σ’ άκρη. Την ίδια στιγμή, επιχειρήσεις, ενταγμένες στα ειδικά διαμορφωμένα περίπτερα των Περιφερειών και των Επιμελητηρίων, έδειξαν τα προϊόντα τους, επικοινώνησαν αποτελεσματικά την εταιρική τους ταυτότητα, βελτίωσαν το εξαγωγικό προφίλ τους κι ανέπτυξαν νέες επιχειρηματικές συνεργασίες εντός κι εκτός συνόρων. Επίσης, έντονη ήταν κι η συμμετοχή επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε 6 μεγάλους δήμους της Αττικής και συγκεκριμένα Κρωπίας, Σπάτων–Αρτέμιδος, Παιανίας, Μαρκόπουλου, Σαρωνικού, Λαυρεωτικής.
Περισσότεροι από 40 εκθέτες, που παράγουν ΠΟΠ, βιολογικά, gourmet, παραδοσιακά και ντελικατέσεν προϊόντα, ανέδειξαν την παραγωγή τους, αλλά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των Τροφίμων και Ποτών της περιοχής τους.
Επιλογές για μίνι μάρκετ και από το εξωτερικό
Πάνω από 250 εκθέτες από 33 χώρες συμμετείχαν στη FOOD EXPO ’19, είτε σε εθνικά pavilions είτε ανεξάρτητα, ως μεμονωμένες συμμετοχές, επιβεβαιώνοντας το ενδιαφέρον και από το εξωτερικό για την έκθεση. Πολλοί από τους ξένους εκθέτες, μάλιστα, διέθεταν προϊόντα κατάλληλα και για το «κανάλι» του μίνι μάρκετ, με αρκετούς εξ αυτών να έχουν ήδη κάνει τα πρώτα «βήματά» τους στην ελληνική αγορά και άλλους να αναζητούν προμηθευτές, για να φέρουν τα προϊόντα τους στα ράφια των ελληνικών καταστημάτων.
Οι εταιρείες που συμμετείχαν αποτελούν σημαντικές και μεγάλες παραγωγικές κι εξαγωγικές επιχειρήσεις από χώρες όπως Ιταλία, Ισπανία, Βέλγιο, Αίγυπτος, Τουρκία, Βουλγαρία, Κορέα, Πολωνία, Κίνα, Τυνησία, Ταϋλάνδη, Βιετνάμ, Λίβανος, Ινδονησία, Σαουδική Αραβία, Σερβία, Ολλανδία, Ινδία, Ρουμανία, Αυστρία, Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας, Μαλαισία, Κονγκό και Κύπρος. Πολλοί Έλληνες επισκέπτες της έκθεσης, μάλιστα, είχαν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν απευθείας κερδοφόρες εμπορικές συναλλαγές, αλλά και να τεστάρουν τα προϊόντα από διάφορες χώρες ανά τον κόσμο.
Το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» στη FOOD EXPO ’19
Το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» και το minimarketmag.gr βρίσκονται πάντα μέσα στην αγορά και καταγράφουν ό,τι συμβαίνει στην Ελλάδα –αλλά και το εξωτερικό–, όσον αφορά τον κλάδο της μικρής λιανικής, δίνοντας το «παρών» σε κάθε σημαντική εκδήλωση για τον κλάδο. Στο πλαίσιο αυτό, συμμετείχαμε και στη FOOD EXPO ’19, με δικό μας περίπτερο, από το οποίο πέρασαν κι εκατοντάδες επαγγελματίες της αγοράς, αναλύοντας τις δικές τους απόψεις για την έκθεση, αλλά και την αγορά.
Με πάνω από 1.300 εκθέτες από κάθε γωνιά της Ελλάδας, η FOOD EXPO ’19 αποτέλεσε και τη μεγαλύτερη… βιτρίνα προϊόντων, με δεκάδες χιλιάδες κωδικούς να εκτίθενται στις 4 αίθουσες της Έκθεσης. Μεταξύ τους, εξίσου μεγάλος ήταν κι ο αριθμός των προϊόντων που αφορούν τα μίνι μάρκετ και γενικότερα τη μικρή λιανική. Νέες προτάσεις, καινοτόμα προϊόντα, αλλά και προϊόντα από μικρές επιχειρήσεις από όλη τη χώρα έδωσαν ιδέες κι επιλογές στους εκατοντάδες επαγγελματίες της μικρής λιανικής που βρέθηκαν στο Metropolitan Expo.
Ενδεικτικά, μπορείτε να πάρετε μία «γεύση» όσων παρουσιάστηκαν στην Έκθεση…
Το stand της εταιρείας Agrino, με νέες συσκευασίες και πλήθος κωδικών από το πλέον αναγνωρίσιμο brand στα προϊόντα ρυζιού.
Το stand της Condito με μαγιονέζα, μουστάρδα και κέτσαπ σε διάφορες συσκευασίες, κι όλα τα προϊόντα να παράγονται στην Ελλάδα.
Βούτυρο Γάλακτος παρουσίασε μεταξύ άλλων στην Έκθεση η εταιρεία Γαλακτοκομικά Αρκαδία.
Το βιταμινούχο νερό της Coolvit επαναλανσάρεται στην αγορά, με νέους κωδικούς με μηδέν ζάχαρη.
Ένα από τα stand με χυμούς υψηλής διατροφικής αξίας της γνωστής ελληνικής εταιρείας, Οικογένεια Χριστοδούλου.
Choco Sticks με γεύση πορτοκάλι και banofee είναι τα νέα προϊόντα που φέρνει στην αγορά η τρικαλινή εταιρεία Δερμίσης.
Εντυπωσιακή συσκευασία για πουρέδες φρούτων χωρίς συντηρητικά της εταιρείας Essenza Hellas.
Το γνωστό στην Τσεχία, φαρούκι, ξεχωρίζει στη μεγάλη γκάμα γαλακτοκομικών της εταιρείας Mlekovita, η οποία έχει ευρεία διανομή στην Ελλάδα.
Παραδοσιακό μαντολάτο Κέρκυρας σε πολλές καινοτόμες γεύσεις έχει δημιουργήσει η εταιρεία Lazaris Distillery & Artisan Sweets.
Μία ολόκληρη σειρά από ροφήματα αυγού έχει λανσάρει πλέον στην αγορά η ΑΣΠΙ Πίνδος, ακολουθώντας τη νέα τάση των καταναλωτών.
Το stand της Αφοί Κεραμάρη, με πλήθος προϊόντων αλευριού, υπό το γνωστό brand «Μάννα».
Μπάρες με καρύδα και cranberry είναι η νέα πρόταση της εταιρείας Greco Bars για τα μίνι μάρκετ και τα καταστήματα καφέ και ψιλικών στην Ελλάδα.
Μια μεγάλη γκάμα από σάλτσες παρουσίασε στην Ελλάδα η βελγική εταιρεία La William, σε δικό της περίπτερο στη Food Expo 2019.