Οι εκθέτες της FOOD EXPO ’19 στο «Mini Market & Μικρή Λιανική»

Όπως και σε κάθε σημαντικό γεγονός της αγοράς, το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» βρέθηκε και στη FOOD EXPO ’19, με δικό του περίπτερο, ώστε να αφουγκραστεί το κοινό της έκθεσης, το οποίο και ξεπέρασε, πιθανότατα, κάθε άλλη σχετική εκδήλωση στην Ελλάδα. Παράλληλα, όμως, είχαμε την ευκαιρία να επισκεφθούμε και τα περίπτερα πολλών εκθετών που, ως επιχειρήσεις, ασχολούνται, κυρίως, με τον κλάδο των μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής σε όλη τη χώρα ή κατά τόπους.

Ακολουθούν όσα μας είπαν κάποιοι από τους εκθέτες στη Food Expo ’19.

Ελληνικός Καρπός
FOOD EXPO '19Απόλυτα ικανοποιημένοι από τις επαφές τους στη Food Expo ’19 ήταν οι ιθύνοντες της σερραϊκής εταιρείας, Ελληνικός Καρπός. «Έχουμε σχεδόν διπλάσια ραντεβού σε σχέση με πέρυσι, με πολλούς πελάτες και προμηθευτές να έχουν ήδη επισκεφθεί το περίπτερό μας», ανέφερε στο περιοδικό μας ο κ. Σταύρος Παναγιωτίδης. Η εταιρεία παρουσίασε στην έκθεση τα νέα Choco Bar με βάφλα, τα οποία είναι πλέον διαθέσιμα στην αγορά, αλλά και όλη τη γκάμα των προϊόντων της, όπως τα butter cup με ταχίνι και με 100% φιστικοβούτυρο, τα οποία και διανέμονται πια σε όλη την Ελλάδα, αλλά και σε 10 χώρες του εξωτερικού.

Μπισκοτοποιία Δερμίσης
FOOD EXPO '19Η θεσσαλική Μπισκοτοποιία Δερμίσης έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια σε όλη την Ελλάδα και στη Food Expo ’19 είχε δυναμική παρουσία, εκθέτοντας τα νέα, καινοτόμα προϊόντα της. «Η κίνηση στην έκθεση φέτος είναι ανεβασμένη και πιο ποιοτική, καθώς ο αριθμός των υποψήφιων πελατών θεωρούμε ότι είναι μεγαλύτερος, με βάση τις επαφές μας», μας εξήγησε ο κ. Θάνος Δερμίσης. Η εταιρεία έχει λανσάρει τον τελευταίο καιρό ένα καινοτόμο προϊόν, τα Choco Sticks με γεύση πορτοκάλι και με γεύση μπανόφι, σε δύο διαφορετικές συσκευασίες, ιδανικές για μίνι μάρκετ. «Διανέμουμε πια τα προϊόντα μας σε όλη την Ελλάδα, τόσο με απευθείας πωλήσεις σε συγκεκριμένες περιοχές, όσο και μέσω χονδρεμπόρων», επισήμανε στο περιοδικό μας ο κ.Δερμίσης.

Tottis – Bingo
FOOD EXPO '19Ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές των μίνι μάρκετ σήμερα είναι η Tottis – Bingo, με πολλά γνωστά brands, όπως η Serenata, το triplo και το fruschettti, να βρίσκονται ήδη στα περισσότερα ράφια. Στην έκθεση η εταιρεία διέθετε ένα από τα μεγαλύτερα περίπτερα και, όπως μας είπε ο κ. Σαμπλαούρας: «Η διοργάνωση είναι κάθε χρόνο και καλύτερη, με το επίπεδο των περιπτέρων να ανεβαίνει και τους επαγγελματίες να αυξάνονται». Η Tottis παρουσίασε και νέα προϊόντα, όπως τα κρουασάν για σάντουιτς ενώ διατηρεί πάντα το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα στα πατατάκια. «Η αναγραφόμενη τιμή είναι κάτι που πλέον επιθυμεί τόσο ο πελάτης όσο κι ο λιανέμπορος, καθώς βοηθάει τις πωλήσεις, αυξάνοντας τον τζίρο των καταστημάτων», μας τόνισε.

Palirria
FOOD EXPO '19Οι κονσέρβες της Παλίρροια έχουν καθιερωθεί εδώ και πολλά χρόνια στην αγορά κι έτσι η εταιρεία βρέθηκε για 5η φορά στη Food Expo, με στόχο τη διεύρυνση και των εξαγωγών της, καθώς τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται σταθερά και στο εξωτερικό. «Έχουμε ήδη πολλές b2b επαφές κι η κίνηση είναι ιδιαίτερα αυξημένη φέτος, ειδικά όσον αφορά τον τομέα των επαγγελματιών», μας τόνισε η κα Άννα Κοτσαντά. Η Παλίρροια παρουσίασε στην έκθεση μία νέα σειρά σε τάπερ με τρίμηνη διάρκεια, αλλά κι όλες τις μικρές συσκευασίες με χειροποίητα ντολμαδάκια, γίγαντες, φάβα, κ.ά., που θεωρούνται ιδανικές για τα μίνι μάρκετ.

Οικογένεια Χριστοδούλου
FOOD EXPO '19Η Food Expo είναι μία έκθεση στην οποία εστιάζει κάθε χρόνο κι η γνωστή ελληνική εταιρεία χυμών, Οικογένεια Χριστοδούλου. «Είναι η πιο καλή περίοδος για εμάς, καθώς παρουσιάζουμε νέα προϊόντα ενόψει του καλοκαιριού και κάνουμε τις συμφωνίες μας με πελάτες σε όλη την Ελλάδα», μας εξήγησε η υπεύθυνη χονδρεμπορίου της εταιρείας, κα Νατάσα Αποστολοπούλου. Όσον αφορά τη Food Expo 2019, μας τόνισε ότι από το περίπτερό τους πέρασαν πολλοί επαγγελματίες, ειδικά το Σάββατο, με πολλούς Buyers και από το εξωτερικό. Η εταιρεία παρουσίασε στην έκθεση το νέο 2λιτρο χυμό με φρεσκοστυμμένο πορτοκάλι, ενώ ιδανική για τα μίνι μάρκετ χαρακτήρισε τη σειρά βιταμινούχων χυμών της Οικογένειας Χριστοδούλου.

Palmie Bistro
FOOD EXPO '19Η γνωστή «αλυσίδα» καφέ–εστιατορίων, Palmie Bistro, έχει διεισδύσει τον τελευταίο καιρό και στην αγορά των συσκευασμένων προϊόντων. «Εδώ και τρία χρόνια έχουμε δημιουργήσει τα δικά μας έτοιμα γεύματα, βασισμένα σε αγαπημένα πιάτα, όπως το παστίτσιο, τα σουτζουκάκια, οι μελιτζάνες ογκρατέν, το ιμάμ και πολλά άλλα», μας εξήγησε η κα Άννα Αμπάβη, στο περίπτερο της εταιρείας. Στην έκθεση παρουσιάστηκαν και τα νέα κρεατοσκευάσματα της Palmie Bistro, με το σύνολο των προϊόντων να είναι ήδη διαθέσιμο σε μίνι μάρκετ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και σε χώρες του εξωτερικού.

Λουξ
FOOD EXPO '19Στα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη έχει στραφεί τα τελευταία χρόνια η Λουξ και στη Food Expo 2019 παρέθεσε όλη την γκάμα των προϊόντων της, με έμφαση στη σειρά Plus n’ Light. «Τα αναψυκτικά της σειράς έχουν 60% λιγότερες θερμίδες, καθόλου ζάχαρη και τεχνικά γλυκαντικά, περισσότερο χυμό φρούτων και 100% φυσικά γλυκαντικά», μας εξήγησε η κα Ζωή Γκέκα. Η εταιρεία παρουσίασε στην έκθεση και τις νέες συσκευασίες, μεταξύ των οποίων και γυάλινες. Όλα τα προϊόντα Λουξ είναι διαθέσιμα πανελλαδικά, μέσω χονδρεμπόρων.