Pure
Ένα από τα περίπτερα που ξεχώρισαν στη Food Expo 2019 ήταν αυτό της PURE Energy Getränke, η οποία έχει λανσάρει και στην ελληνική αγορά το ενεργειακό ποτό, Pure. «Είναι ένα γερμανικό προϊόν, το οποίο έχει εδραιωθεί σε 12 χώρες της Ευρώπης και το οποίο έχουμε φέρει πια και στην Ελλάδα, το τελευταίο 6μηνο. Είναι ένα 100% vegan προϊόν, άχρωμο, με 87% μεταλλικό νερό», μας είπε η κα Πηλιχού. Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι «παρότι νέο, υπάρχει ήδη η δυνατότητα για πανελλαδική κάλυψη, με απευθείας πωλήσεις ή μέσω χονδρεμπόρων».
CoolVit
Το βιταμινούχο νερό, Coolvit, είναι ένα από τα προϊόντα που έχουν ξεχωρίσει τον τελευταίο καιρό στην αγορά, καθώς με «δυναμική» διείσδυση ειδικά στον τομέα του μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής, έχει καταφέρει να κερδίσει τη δική του θέση στα ράφια. Έχοντας πίσω του μία μεγάλη ελληνική επιχείρηση, αλλά και την παγκόσμια τάση προς το βιταμινούχο νερό και τα υγιεινά ροφήματα, η ανάπτυξή του αναμένεται ραγδαία τα επόμενα χρόνια. Ο Business Development Manager της Coral Innovations SA, κ. Σίμος Ζέρβας, συζητά με την ομάδα του περιοδικού «Mini Market & Μικρή Λιανική», συγκεκριμένα με τον υπεύθυνο πωλήσεων, κ. Πρόδρομο Σιδηρόπουλο, και τον εμπορικό διευθυντή, κ. Άκη Λιάντζουρα, όπως εικονίζονται στη φωτογραφία εξ αριστερών του, για την επόμενη ημέρα στην αγορά. Αυτή, λοιπόν, στην ουσία περιλαμβάνει το επαναλανσάρισμα του προϊόντος. «Ακούγοντας τις ανάγκες των πελατών μας κι ολόκληρης της αγοράς, το Coolvit θα διατίθεται πια στην αγορά, χωρίς ζάχαρη, αποτελώντας ένα απόλυτα υγιεινό προϊόν, χωρίς θερμίδες, αλλά με όλα τα ευεργετικά στοιχεία των βιταμινών που χρειάζεται ο κάθε άνθρωπος στην καθημερινότητά του», αποκάλυψε στο περιοδικό μας ο κ. Zέρβας.
Ελληνική Νοστιμιά
Μία οικογενειακή επιχείρηση από τη Θεσσαλονίκη γέμισε με… πίτσες τη Food Expo 2019. Πρόκειται για την εταιρεία Ελληνική Νοστιμιά, η οποία είναι γνωστή στη Βόρεια Ελλάδα κι επόμενο βήμα της είναι η επέκταση στην Αθήνα, αλλά και γιατί όχι σε όλη τη χώρα. «Είμαστε μια επιχείρηση με 20 χρόνια παρουσίας στην αγορά της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής, ενώ κάνουμε ήδη και εξαγωγές. Στην Αθήνα δεν έχουμε ακόμη διεισδύσει στην αγορά κι αυτός είναι ένας από τους λόγους που ήρθαμε στην έκθεση», μας εξήγησε η κα Δουλερίδου. Η Ελληνική Νοστιμιά διαθέτει κατεψυγμένες χειροποίητες πίτσες, οι οποίες «ακολουθούν τη συνταγή της μαμάς Αγάπης Συραντίδη», η οποία κι έδωσε το έναυσμα για τη δημιουργία αυτής της οικογενειακής επιχείρησης. «Είμαστε μια καθαρά οικογενειακή επιχείρηση. Ξεκινήσαμε σιγά σιγά, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα, για να ξεχωρίσουμε από τον ανταγωνισμό, αλλά πλέον δίνουμε προϊόντα μας σε ένα μεγάλο αριθμό από μίνι μάρκετ, κρεοπωλεία κι άλλα αντίστοιχα καταστήματα στη Βόρεια Ελλάδα και το εξωτερικό», μας εξήγησε η κα Δουλερίδου.
Lazaris Distillery & Artisan Sweets
Η κερκυραϊκή εταιρεία Lazaris Distillery & Artisan Sweets έδωσε το «παρών» στη Food Expo 2019, τόσο με προϊόντα Ho.Re.Ca όσο και με νέα προϊόντα που έχει αρχίσει να λανσάρει στα μίνι μάρκετ όλης της χώρας. Έτσι, πέρα από τις φημισμένες κρέμες κουμκουάτ και το νέο λεμοντσέλο, παρουσίασε στην έκθεση και μπάρες δημητριακών και, φυσικά, τα μαντολάτα που είναι το σήμα κατατεθέν της. «Έχουμε μία μεγάλη γκάμα από γεύσεις, τις οποίες διανέμουμε ήδη και σε μίνι μάρκετ, έχοντας ως στόχο την επέκτασή μας σε όλο και περισσότερες περιοχές της χώρας, μέσω και σχετικών συνεργασιών με χονδρέμπορους στην επαρχία και αλλού», μας είπε ο κ. Καραγιαννάκης, πωλητής της εταιρείας. Η Lazaris Distillery & Artisan Sweets διαθέτει ευρεία γκάμα προϊόντων για τη μικρή λιανική, στην οποία συμπεριλαμβάνονται τα λικέρ και το ούζο της, που ξεχωρίζουν για τη συσκευασία τους.
Φάρμα Κουκάκη
Με σταθερά βήματα στην αγορά, η Φάρμα Κουκάκη συνεχίζει να αναπτύσσεται μέσα από προϊόντα που προσπαθούν να ξεχωρίσουν για την ποιότητά τους. «Αυτή τη στιγμή καλύπτουμε με απευθείας πωλήσεις την αγορά της Βόρειας Μακεδονίας, όπου είμαστε leader στο κεφίρ, και μέσω συνεργατών την αγορά της Αττικής, ενώ στόχος μας είναι να κάνουμε διανομή σε όλη την Ελλάδα», σχολίασε στο περιοδικό μας ο κ. Στάθης Μανάκος. Η εταιρεία διαθέτει μεγάλη γκάμα προϊόντων και για μίνι μάρκετ, όπως το Νο1 προϊόν της, το φρέσκο γάλα, αλλά και το στραγγιστό γιαούρτι και το σοκολατούχο Choco. Το κεφίρ είναι, όμως, αυτό που έχει ξεχωρίσει ήδη από το χαρτοφυλάκιό της, με σχετικές βραβεύσεις και στο εξωτερικό, καθώς η ανοδική τάση της κατηγορίας ευνοεί τις πωλήσεις του. Στην έκθεση, μάλιστα, παρουσίασε και το κεφίρ με στέβια και κόκκινα φρούτα, το οποίο διατίθεται ήδη και σε μίνι μάρκετ.
Greco Bars
Οι χειροποίητες μπάρες της Greco Bars έχουν αρχίσει να κερδίζουν τη δική τους θέση στα μίνι μάρκετ και, πλέον, η εταιρεία έχει επιτύχει πανελλαδική κάλυψη. «Διανέμουμε τα προϊόντα μας σε όλη την Ελλάδα και τα νησιά, με έμφαση κυρίως στα μίνι μάρκετ, αλλά και τα καταστήματα καφέ», εξήγησε στο περιοδικό μας ο κ. Άγγελος Τσιούρης. Όσον αφορά τη Food Expo 2019 δε, μας είπε ότι: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι, καθώς οι επαγγελματίες που πέρασαν από το περίπτερό μας ήταν πάρα πολλοί και φιλοδοξούμε να πετύχουμε και νέες συνεργασίες». H Greco Bars παρουσίασε στην έκθεση όλες τις γνωστές μπάρες της, αλλά και μία νέα, με γεύση καρύδα και κράνμπερι.
Ανανεώθηκε το ραντεβού για το 2020
Η μεγάλη επιτυχία της Food Expo 2019, αυξάνει πλέον τις προσδοκίες και για την επόμενη έκθεση, καθώς όλοι οι συμμετέχοντες έδωσαν ραντεβού για την αντίστοιχη διοργάνωση του 2020. Είναι χαρακτηριστικό ότι σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τη γνωστή εταιρεία ερευνών ALCO σε δείγμα 600 Ελλήνων επισκεπτών, decision makers στο σύνολό τους, το 97% εξέφρασε την επιθυμία να επισκεφτεί την έκθεση και την επόμενη χρονιά.