Food Expo 2020 Η «καρδιά» της προμηθευτικής αγοράς των Τροφίμων και των Ποτών θα «χτυπά» στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, από τις 7 έως και τις 9 Μαρτίου του 2020, όπου πάνω από 1.350 εκθέτες από κάθε γωνιά της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού θα παρουσιάσουν τα προϊόντα τους, με την πλειοψηφία αυτών να διατίθεται και στη μικρή λιανική.
Του Στέλιου Ασλανίδη
Ανοίγει τις «πύλες» της με πάνω από 1.350 εκθέτες
H Food Expo έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να μετατραπεί σε μία έκθεση ευρωπαϊκών προδιαγραφών, έχοντας μεγάλο ενδιαφέρον και για τα μίνι μάρκετ και τα υπόλοιπα καταστήματα του κλάδου, αφού σε αυτή μπορεί κανείς να βρει νέα προϊόντα και νέους προμηθευτές, αυξάνοντας τις επιλογές για τα ράφια. Φέτος, μάλιστα, αναμένεται να υπάρξει ρεκόρ τόσο στους εκθέτες που θα συμμετάσχουν σε αυτή, όσο και στους επισκέπτες, με μια μεγάλη μερίδα εξ αυτών να αφορά τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής.
Σύμφωνα δε, με τη διοργανώτρια εταιρεία, οι Έλληνες και ξένοι εκθέτες που θα συμμετάσχουν θα εκθέσουν χιλιάδες προϊόντα από τομείς όπως γαλακτοκομικά και τυροκομικά, προϊόντα ζύμης, αρτοσκευάσματα, ελαιόλαδο, κρέας και κρεατοσκευάσματα αλλά και ζυμαρικά, βιολογικά, ΠΟΠ προϊόντα, κατεψυγμένα τρόφιμα και λαχανικά, dressings και dips, φρέσκα ψάρια, χυμούς, αναψυκτικά, έτοιμα γεύματα κ.ά.
Προμηθευτές από 37 χώρες του εξωτερικού
Η Food Expo 2020 θα φιλοξενήσει περισσότερους από 300 ξένους εκθέτες από 37 χώρες, όπως Ιταλία, Ισπανία, Βέλγιο, Αίγυπτο, Τουρκία, Βουλγαρία, Κορέα, Πολωνία, Κίνα, Τυνησία, Ταϊλάνδη, Βιετνάμ, Λίβανο, Ινδονησία, Σαουδική Αραβία, Σερβία, Ολλανδία, Ινδία, Ρουμανία, Αυστρία, Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας, Μαλαισία και Κύπρο, είτε ενταγμένους στα εντυπωσιακά εθνικά pavilions της έκθεσης, είτε ως ανεξάρτητες συμμετοχές, με αυτόνομα περίπτερα. Οι εκθέτες αυτοί θα έχουν τη δυνατότητα να αναδείξουν τα προϊόντα τους σε 70.000 Έλληνες και 5.000 ξένους αγοραστές από 85 χώρες, να κάνουν γνωστό το brand τους στην ελληνική αγορά, αλλά και να ενισχύσουν το πελατολόγιό τους, προσφέροντας τη δυνατότητα και στους επαγγελματίες της μικρής λιανικής να διαφοροποιηθούν, προσθέτοντας νέους κωδικούς στα καταστήματά τους.
Σε πρώτο πλάνο τα βιολογικά προϊόντα
Ο κλάδος των βιολογικών προϊόντων είναι από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους διεθνώς, ενώ η ζήτηση σε βιολογικά προϊόντα αυξάνεται διαρκώς. Στο πλαίσιο αυτό, η Food Expo 2020 θα εγκαινιάσει στη φετινή έκθεση έναν ξεχωριστό τομέα με βιολογικά προϊόντα. Οι εκθέτες του τομέα αυτού θα αναπτυχθούν σε 700τ.μ. εκθεσιακής επιφάνειας στο Hall 3 και θα έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους και να έρθουν σε επαφή με τους Έλληνες και ξένους επισκέπτες που ενδιαφέρονται να εντάξουν στην επιχείρησή τους οργανικά τρόφιμα και ποτά. Νέες τάσεις, ολοκαίνουργια προϊόντα, καινοτομίες, πρωτότυπες ιδέες θα αποτελέσουν τη βάση των προτάσεων των εκθετών του Bio Section, και έτσι οι επαγγελματίες επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από τους καλύτερους της αγοράς, με στόχο να αναβαθμίσουν την επιχείρησή τους και να βελτιώσουν το προϊόν που παρέχουν στον καταναλωτή, είτε στα ράφια είτε στο μενού της επιχείρησής τους.
Εκατοντάδες ετικέτες κρασιού στην Oenotelia 2020
Για 6η συνεχόμενη χρονιά, μαζί με τη Food Expo θα πραγματοποιηθεί κι η έκθεση Oenotelia, με στόχο να αποτελέσει κοινό τόπο για ολόκληρο τον κλάδο του οίνου. Παραγωγοί, έμποροι, εισαγωγείς, οινολόγοι, sommelier θα δώσουν και το 2020 ραντεβού στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα στο Hall1. Εκεί θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ενημερωτικά σεμινάρια οινογνωσίας, να πραγματοποιήσουν γευστικές δοκιμές, αλλά και να απολαύσουν οινικά «ταξίδια» σε ελληνικούς αμπελώνες, στο πλαίσιο των Oenotelia Seminars. Η Oenotelia 2020, πέρα από την ευρεία γκάμα ετικετών που έχει να παρουσιάσει στα περίπτερα των εκθετών της, περιλαμβάνει κι ένα άκρως ενδιαφέρον πρόγραμμα ενημερωτικών σεμιναρίων, χρήσιμων συμβουλών και νέων ιδεών.
Χιλιάδες προϊόντα στην Έκθεση Τροφίμων και Ποτών
Στη Food Expo 2020 αναμένεται να παρουσιαστούν για μία ακόμη χρονιά, χιλιάδες προϊόντα από τις πάνω από 1.350 επιχειρήσεις που θα βρεθούν εκεί ως εκθέτες, αναζητώντας νέες συνεργασίες και στη μικρή λιανική. Ενδεικτικά θα διαβάσετε παρακάτω κάποια από τα νέα προϊόντα που πρόκειται να παρουσιαστούν στη φετινή έκθεση, όπου θα δώσει το «παρών» και το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική», το οποίο και θα σας μεταφέρει όλα όσα θα λάβουν χώρα στο Metropolitan Expo, στο επόμενο τεύχος, αλλά και μέσω του minimarketmag.gr.
Νέα σειρά ζυμαρικών χωρίς γλουτένη από τη ΜΑΚΒΕΛ
Στο Hall 3 (A40/B28) της Food Expo θα υποδέχεται τους πελάτες της η εταιρεία Eurimac, η οποία κι έχει επαναλανσάρει με μεγάλη επιτυχία το ιστορικό brand της ΜΑΚΒΕΛ, ενισχύοντας μάλιστα διαρκώς και τους κωδικούς του. Κάπως έτσι κι ακολουθώντας τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις, η εταιρεία λάνσαρε πρόσφατα μία νέα σειρά ζυμαρικών ολικής άλεσης χωρίς γλουτένη. Σε αυτή περιλαμβάνονται και δύο προϊόντα που θα παρουσιαστούν και στη φετινή έκθεση. Πρόκειται για ζυμαρικά ολικής άλεσης με βρώμη, η οποία προσδίδει νέα ταυτότητα στη συγκεκριμένη κατηγορία ζυμαρικών, διαφοροποιώντας τα απ’ ό,τι κυκλοφορεί σήμερα στην ελληνική αγορά.
Η νέα σειρά κυκλοφορεί σε 2 κωδικούς: Σπαγγέτι Νο6 και Πένες Ριγέ, των 500 γραμμαρίων, κι έχει ήδη ξεκινήσει να τοποθετείται στα ράφια σε όλη την Ελλάδα, τόσο στις μεγάλες αλυσίδες όσο και στα περιφερειακά σημεία σε όλη την επικράτεια. Η ΜΑΚΒΕΛ, πιστή στον προσανατολισμό της για καινοτομία κι υψηλή ποιότητα προϊόντων, πρωτοπορεί ακόμη μία φορά με στόχο να προσεγγίσει όχι μόνο τους καταναλωτές με ευαισθησία στη γλουτένη και τους ανθρώπους με πιο υγιή προσανατολισμό στη διατροφή, αλλά και τα παιδιά, θέλοντας να τους προσφέρει τη δυνατότητα να απολαμβάνουν νόστιμα ζυμαρικά ολικής άλεσης.
Χυμοί Fan σε διάφορες γεύσεις από την Data Food
Στο περίπτερο B12 του Hall 4 της Food Expo θα βρίσκεται η εταιρεία Data Food, η οποία και διαθέτει ένα «ισχυρό» χαρτοφυλάκιο προϊόντων, με την πλειοψηφία αυτών να βρίσκονται ήδη στα ράφια των περισσότερων καταστημάτων της μικρής λιανικής σε όλη την Ελλάδα. Η εταιρεία ασχολείται με την εισαγωγή υψηλής ποιότητας προϊόντων από όλο τον κόσμο και στο πλαίσιο αυτό διανέμει πλήθος γνωστών brand από τις κατηγορίες των σνακ, των ροφημάτων, των προϊόντων ψυγείου, των κρασιών κ.ά. Στην έκθεση θα παρουσιάσει όμως και μία νέα σειρά με χυμούς μήλου, πορτοκαλιού, ανανά, ροδάκινου, γκρέιπφρουτ, μάνγκο, κράνμπερι και πολλών ακόμη γεύσεων υπό την ετικέτα Fan. Τα εν λόγω προϊόντα διατίθενται σε οικογενειακές κι ατομικές συσκευασίες.