Food Trend: Καρπούζι ιδανικό για… μίνι μάρκετ

Food Trend: Καρπούζι ιδανικό για… μίνι μάρκετ

Πριν από 30 περίπου  χρόνια οι Ιάπωνες, οι οποίοι είναι γνωστοί για την εμμονή τους με την εξοικονόμηση χώρου,  αποφάσισαν ότι το “ταπεινό” στρογγυλό καρπούζι είναι πολύ μεγάλο για το ψυγείο των καταναλωτών και του έδωσαν νέο σχήμα, τοποθετώντας το σε ειδικά καλούπια, τα οποία μοιάζουν ιδανικά και για… μίνι μάρκετ.

Food Trend: Καρπούζι ιδανικό για… μίνι μάρκετΤο τετράγωνο καρπούζι έγινε γρήγορα δημοφιλές στην Ιαπωνία για πρακτικούς λόγους εξυπηρέτησης των νοικοκυριών, κυρίως όμως λειτουργεί ως διακοσμητικό στοιχείο ή δώρο. Έχει διάρκεια ζωής 1 μήνα περίπου σε θερμοκρασία δωματίου και μεγαλώνει σε κυβικά καλούπια, μέχρι να φτάσει στο επιθυμητό βάρος των πέντε κιλών. Σήμερα παραμένει ανάρπαστο και μάλιστα έχει αρχίσει να αποτελεί και ένα νέο food trend, αφού πολλές χώρες έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον εισαγωγής, παρά το υψηλό του κόστος, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Στα social media δε γίνεται “χαμός”, ενώ τα υψηλά περιθώρια κέρδους οδήγησαν ορισμένους καλλιεργητές να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους δίνοντας επιπλέον σχήματα, αλλά σε περιορισμένες ποσότητες. Σήμερα, εκτός από τετράγωνα καρπούζια, κυκλοφορούν και σε σχήμα καρδιάς και πυραμίδας, θεωρούνται όμως είδος πολυτελείας με ελαφρώς κατώτερη γεύση από το κανονικό καρπούζι.