Food Trend: Κερδίζει “έδαφος” η granola.
Τα προϊόντα δημητριακών κατέχουν ξεχωριστή θέση στα ράφια των καταστημάτων της μικρής λιανικής. Είτε πρόκειται για κλασικά δημητριακά πρωινού είτε για μπάρες, τα τελευταία χρόνια τα συγκεκριμένα προϊόντα κερδίζουν “έδαφος” στις προτιμήσεις των καταναλωτών, ιδιαιτέρως οι κωδικοί χαμηλών λιπαρών, που είναι όμως πλούσιοι σε διατροφική αξία.
Η νέα τάση, που προωθούν οι σχετικές βιομηχανίες είναι η granola. Πρόκειται για ένα «σύμπλεγμα» βρώμης που έχει συμπιεστεί και έχει βραστεί ελαφρά. Θεωρείται ιδανικό σνακ για όσους αναζητούν κάτι διαφορετικό μέσα στην ημέρα.
Πρόσφατα μάλιστα η εταιρεία Βιοαγρός επέκτεινε το χαρτοφυλάκιό της με το γιαούρτι Βελούδο με granοla σοκολάτας.
Παράλληλα, από την Nestle κυκλοφόρησαν τα δημητριακά Lion Granοla, με την κλασική γεύση σοκολάτας και καραμέλας των δημητριακών Lion σε συνδυασμό με τραγανές μπουκιές βρώμης. Αντίστοιχους κωδικούς με granοla, η εταιρεία ενσωμάτωσε και στα δημητριακά Fitness σε δύο γευστικούς συνδυασμούς με μέλι και σοκολάτα.
Τέλος, η βιομηχανία Γιώτης, στοχεύοντας στο παιδικό κυρίως κοινό, λάνσαρε τις τραγανές μπουκιές δημητριακών Hemo Granola.