«Φουντώνει» ο ανταγωνισμός για τα μίνι μάρκετ.
Με το ενδιαφέρον στραμμένο κυρίως σε τουριστικές περιοχές και σε γειτονιές συνεχίζουν να επεκτείνονται στην Αττική και την επαρχεία οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, αυξάνοντας τον ανταγωνισμό για τα καταστήματα μικρής λιανικής.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της κατάστασης αποτελεί το δίκτυο franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος, που αναπτύσσεται διαρκώς και φτάνει σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας για να εξυπηρετεί τις καθημερινές ανάγκες αγορών, διεκδικώντας μερίδιο από το τζίρο των μίνι μάρκετ. Στις 16 Ιουνίου μάλιστα ένα νέο AB Shop & Go άνοιξε στην Καβάλα, σηματοδοτώντας το 200ο κατάστημα ΑΒ Franchise.
Πρόκειται για ένα κατάστημα 180 τ.μ. χώρου πώλησης σε ένα επίπεδο, με δύο ταμεία στην οδό Γραβιάς 23, αποτελεί μια επιλογή για εύκολα και γρήγορα ψώνια. Η ΑΒ Βασιλόπουλος πλέον απαριθμεί 200 καταστήματα AB Franchise σε όλη την Ελλάδα, από τα οποία 79 είναι ΑΒ Food Market, 52 AB Shop & Go, ενώ 69 Shop & Go είναι στεγασμένα σε πρατήρια υγρών καυσίμων σε συνεργασία με την Coral/Shell.