Τα τελευταία χρόνια, οι επαγγελματίες του μίνι μάρκετ καλούνται να συνεχίσουν τη δράση τους μέσα σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον. Αφενός, οι μεγάλες αλυσίδες, αποβλέποντας στο σημαντικό τζίρο της μικρής λιανικής, προσπαθούν να αποσπάσουν μερίδιο, με την εξάπλωσή τους στις γειτονιές. Κάπως έτσι, αλυσίδες όπως οι ΑΒ Βασιλόπουλος, Κρητικός, Σκλαβενίτης κ.α. άρχισαν να επενδύουν σε μικρά καταστήματα γειτονιάς διεκδικώντας μερίδιο από την “πίτα”. Αφετέρου, η “έκρηξη” των ηλεκτρονικών αγορών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έφερε το προσκήνιο νέους ισχυρούς παίκτες που υπόσχονται άμεση παράδοση χιλιάδων κωδικών κατ’ οίκον.
Τώρα όμως, η efood, θυγατρική της Delivery Hero, προχωρά ένα βήμα παραπέρα, επεκτείνοντας την παρουσία της στο φυσικό δίκτυο αγορών με τη δημιουργία του νέου concept καταστημάτων μικρής λιανικής, efood local. Τα πρώτα δύο καταστήματα άνοιξαν ήδη στην Αττική (Γουδή και Χαλάνδρι) προσφέροντας πάνω από 2.000 προϊόντα και διευρυμένο ωράριο (8:00 – 2:00 καθημερινά). Η στρατηγική ανάπτυξης θα περιλαμβάνει τόσο ιδιόκτητα καταστήματα όσο και franchise, με στόχο τη δημιουργία ενός δικτύου νέας γενιάς που συνδυάζει τις φυσικές και ηλεκτρονικές αγορές.