Σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον καλούνται να συνεχίσουν τη δράση τους τα μίνι μάρκετ, καθώς οι μεγάλες αλυσίδες εδώ και χρόνια προσπαθούν να αποσπάσουν μερίδιο από την “πίτα” της μικρής λιανικής. Ωστόσο, έντονη είναι και η “μάχη” που δίνουν μεταξύ τους, προκειμένου να κερδίσουν έδαφος στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Ο “πόλεμος” μεταξύ των αλυσίδων έγινε ιδιαίτερα εμφανής της τελευταίες μέρες, εξαιτίας ενός περιστατικού που σημειώθηκε μεταξύ της Lidl και της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Πιο συγκεκριμένα, η Lidl δημοσίευσε τα αποτελέσματα σύγκρισης τιμών που η ίδια πραγματοποίησε σε 14 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας από δικό της κατάστημα, καθώς και από ανταγωνιστικά καταστήματα. Η ανάρτηση έδειχνε ότι η αγορά των συγκεκριμένων προϊόντων θα κόστιζε στο δικό της σούπερ μάρκετ 39,17 ευρώ, στα «ΑΒ Βασιλόπουλος» 44,38 ευρώ και στα σούπερ μάρκετ «Σκλαβενίτης» 46,75 ευρώ.
Ωστόσο, στην πραγματικότητα οι αποδείξεις δείχνουν διαφορετικές τιμές, με το καλάθι της «ΑΒ Βασιλόπουλος» να είναι πιο φθηνό, καθώς η Lidl έκανε αναγωγή και σε πολλές περιπτώσεις συγκρίνονται συσκευασίες και ποσότητες που δεν είναι ίδιες μεταξύ τους.
Με αφορμή το περιστατικό, η ΑΒ Βασιλόπουλος προχώρησε στην ακόλουθη δημοσίευση, αποκαλύπτοντας τον έντονο ανταγωνισμό που χαρακτηρίζει τον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου:
«Αγαπητή Lidl Hellas, Είδαμε ότι ήρθες και ψώνισες από εμάς και σε ευχαριστούμε πολύ. Απέδειξες ότι έχουμε ήδη χαμηλές τιμές αλλά με μία 6ευρη επιταγή το καλάθι σου θα ήταν ακόμη πιο οικονομικό! Γι’ αυτό και πήραμε την πρωτοβουλία να σε κάνουμε μέλος του AB Plus (σ.σ. πρόκειται για το πρόγραμμα επιβράβευσης της “ΑΒ”). Για να εξαργυρώνεις και εσύ 6ευρες επιταγές αλλά και όλα τα προνόμια που απολαμβάνουν πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες μας καθημερινά! Καλώς ήρθες και καλά ψώνια! ΑΒ Βασιλόπουλος».