Γεμίζουν τα ψυγεία με ready to drink ροφήματα.
Στον κρύο έτοιμο καφέ έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους αρκετές μεγάλες βιομηχανίες, καθώς αποτελεί μια σχετικά νέα ανερχόμενη αγορά με σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης.
Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερα ροφήματα της κατηγορίας Ready to Drink (RTD), τοποθετούνται στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ, αλλά και σε πολλά μίνι μάρκετ και περίπτερα. Οι επιλογές πλέον είναι αρκετές, καθώς έχουν κυκλοφορήσει κωδικοί που καλύπτουν τις διαφορετικές προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία Arla Foods σε συνεργασία με τα Starbucks έχει ήδη εντάξει στο χαρτοφυλάκιό της μία μεγάλη γκάμα από τα γνωστά RTD προϊόντα της παγκόσμιας αλυσίδας, ενώ αντίστοιχα προϊόντα έχουν λανσάρει δύο ακόμη γνωστά brands του καφέ, το Jacobs και το Illy της Kafea Terra, που δραστηριοποιούνται πλέον και στον έτοιμο κρύο καφέ.
Παράλληλα, η Costa Coffee, ανήκει πλέον στο χαρτοφυλάκιο της Coca-Cola HBC, επιβεβαιώνοντας τη στροφή της εταιρείας σε άλλα κανάλια αγοράς, πέρα των αναψυκτικών. Η Coca-Cola Company έκλεισε τη συμφωνία με την Costa Coffee τον Ιανουάριο του 2019 και έχει εστιάσει την ανάπτυξή της στα προϊόντα που διατίθενται σε αυτόματους πωλητές (vending) ή είναι έτοιμα προς κατανάλωση (ready-to-drink).