Σε επενδύσεις αρκετών εκατομμυρίων προχωρούν τα μεγάλα σούπερ μάρκετ στη Γερμανία προκειμένου να βάλουν “φρένο” στις αυξήσεις των τιμών που παρατηρούνται στα ράφια.
Αναλυτικά, ο Όμιλος Rewe επένδυσε κατά το α’ τρίμηνο του έτους «τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων» για να στηρίξει τις τιμές που φθάνουν στον καταναλωτή, ενώ, όπως δήλωσε ο επικεφαλής του, ο Λιονέλ Σουκουέ, η εταιρεία παραιτήθηκε από το περιθώριο κέρδους της. «Δεν θέλουμε να επιβαρύνουμε τις τελικές τιμές ακόμη περισσότερο, μετά τις αυξήσεις του κόστους στη βιομηχανία, την ενέργεια και τις μεταφορές», δήλωσε ο κ. Σουκουέ, παραδέχθηκε ωστόσο ότι οι αυξήσεις δεν μπορούν να αποφευχθούν εξ ολοκλήρου, ενώ τόνισε ότι αυτό το μέτρο δεν μπορεί παρά να είναι βραχυπρόθεσμο.
Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Οικονομικών Ερευνών Ifo του Μονάχου, σχεδόν όλες οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ σχεδιάζουν αυξήσεις των τιμών στα προϊόντα τους. Όλες οι κατηγορίες προϊόντων αναμένεται να επηρεαστούν λίγο – πολύ κάποια στιγμή, αλλά είναι τα φρέσκα προϊόντα που επηρεάζονται περισσότερο», πρόσθεσε ο επικεφαλής του Ομίλου Rewe και αναφέρθηκε στο αυξημένο κόστος π.χ. στις χάρτινες συσκευασίες και στην ηλεκτρική ενέργεια.
Την ίδια ώρα η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Aldi Nord αύξησε σημαντικά τις τιμές στο κρέας και το βούτυρο.