Γύρισαν “την πλάτη” οι καταναλωτές στα έτοιμα γεύματα.
“Μαχαίρι” έκοψαν τα έτοιμα γεύματα οι καταναλωτές στη διάρκεια της καραντίνας, αγοράζοντας περισσότερα φρούτα και λαχανικά, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά αποτελέσματα ερευνητικού προγράμματος.
Πιο συγκεκριμένα, καθώς εγκατέλειψαν τα γραφεία τους και μαγείρευαν στο σπίτι, οι καταναλωτές μείωσαν τις αγορές έτοιμων γευμάτων που απλά ζεσταίνονται στους φούρνους μικροκυμάτων σε όλες τις χώρες στις οποίες διενεργήθηκε η έρευνα – Αυστραλία, Βέλγιο, Χιλή, Ουγκάντα, Ολλανδία, Γαλλία, Αυστρία, Ελλάδα, Καναδάς, Βραζιλία και Ιρλανδία. Παράλληλα, περίπου στις μισές από τις χώρες στις οποίες πραγματοποιήθηκε η έρευνα, οι καταναλωτές αγόρασαν λιγότερα αλμυρά ή γλυκά σνακ, αν και οι πωλήσεις συνολικά παρέμειναν σταθερές.
Η κατανάλωση αλμυρών προϊόντων και προϊόντων με αυξημένα λιπαρά και ζάχαρη συνήθως αυξάνεται όταν οι άνθρωποι βιώνουν καταστάσεις που προκαλούν άγχος, αλλά κατά τη διάρκεια της πανδημίας οι πιο έντονες λιγούρες ικανοποιήθηκαν σε πολλές χώρες με σπιτικές λιχουδιές, δήλωσε η ντε Μπάκερ, που είναι επικεφαλής της FOOMS, μιας ερευνητικής ομάδας για τα τρόφιμα και τα μέσα ενημέρωσης στο Πανεπιστήμιο της Αμβέρσας.
Η Χιλή, για παράδειγμα, είχε μεγάλη μείωση στις πωλήσεις των σνακ αλλά και τη μεγαλύτερη αύξηση στις αγορές αλευριού και μαγιάς.
Η κατανάλωση κρέατος, ψαριών και οινοπνευματωδών ποτών παρέμεινε σταθερή καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας.
Η έρευνα, που βασίστηκε σε εθελοντικές απαντήσεις μέσω Διαδικτύου από τις 17 Απριλίου έως τις 7 Μαΐου, εκ των οποίων οι 6.700 ήταν από το Βέλγιο, θα επεκταθεί σε καταναλωτές σε περίπου 25 χώρες, με τα τελικά της συμπεράσματα να ανακοινώνονται έως τα τέλη Ιουνίου.