Κατά τη διάρκεια των lockdown πολλά καταστήματα της μικρής λιανικής κατάφεραν να αυξήσουν την πελατεία τους, αφού ειδικά τα μεγάλα μίνι μάρκετ προσέφεραν μια καλή εναλλακτική στον συνωστισμό των σούπερ μάρκετ.
Ακόμη κι αν οι αγορές τους μειώθηκαν αρκετά μάλιστα, μετά τους πρώτους μήνες της καραντίνας, ο αριθμός των καταναλωτών που απευθύνεται στα σημεία της μικρής λιανικής είναι περισσότερος. Αναδεικνύονται έτσι και σε σημαντικότερο “όπλο” και οι παρορμητικές αγορές για τα εν λόγω καταστήματα. Πρόκειται για τα προϊόντα που αγοράζουν οι πελάτες χωρίς να έχουν σκεφτεί από πριν, αλλά τους προσελκύουν μέσα στο κατάστημα και συνήθως μπροστά στο ταμείο.
Το γεγονός ευνοεί ιδιαίτερα τα μίνι μάρκετ και τα ψιλικατζίδικα, καθώς έχουν συνήθως μεγάλους χώρους μπροστά και δίπλα από τα ταμεία τους, τον οποίο και μπορούν να αξιοποιήσουν κατάλληλα. Διαμορφώστε όσο καλύτερα γίνεται το συγκεκριμένο χώρο, προσθέστε κάποιο ράφι και αξιοποιήστε με νέα και ελκυστικά προϊόντα. Συνήθως η τιμή παίζει και εδώ καθοριστικό ρόλο, οπότε προτιμήστε φθηνά προϊόντα με όσο το δυνατό μεγαλύτερο κέρδος.