Οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής καλούνται πλέον να επιβιώσουν σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον, καθώς η εξάπλωση των μεγάλων αλυσίδων στις γειτονιές και η “έξαρση” των ηλεκτρονικών αγορών έχουν μεταβάλει σημαντικά τις καταναλωτικές συνήθειες. Γι’ αυτό το λόγο, και η παραμικρή λεπτομέρεια στο κατάστημα έχει σημασία, με τη σωστή έκθεση των προϊόντων να αποτελεί κορυφαίο παράγοντα στην αύξηση των πωλήσεων. Τα στοιχεία της αγοράς δείχνουν ότι ο επαγγελματίας πρέπει να αποφεύγει τις υπερβολές στη γκάμα των προϊόντων που διαθέτει αλλά και τις ελλείψεις σε βασικά είδη, προκειμένου να προσελκύσει περισσότερη πελατεία. Η παρουσία υπερβολικής ποσότητας προϊόντων σε ένα χώρο δεν επιτρέπει τη σωστή προβολή τους. Από την άλλη πλευρά, έρευνες της αγοράς έχουν δείξει ότι οι ελλείψεις στο ράφι προκαλούν μέχρι και 30% μείωση των πωλήσεων, αφού η διαθεσιμότητα, ειδικά των προϊόντων πρώτης ανάγκης, αποτελεί βασικό κριτήριο επιλογής ενός καταστήματος. Παράλληλα, τα ανοργάνωτα ράφια κάποιες φορές συμβάλλουν στη μείωση της επιθυμίας του καταναλωτή για αγορά, κυρίως όταν πρόκειται για βρώσιμα προϊόντα εν μέσω πανδημίας. Ο επαγγελματίας θα πρέπει να δίνει προσοχή στην τακτοποίηση των ραφιών, μια διαδικασία η οποία συχνά περνά σε δεύτερη μοίρα ελλείψει χρόνου.