Τα προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη είναι από τις πλέον «ισχυρές» τάσεις και στις πωλήσεις των καταστημάτων της μικρής λιανικής, καθώς αυξάνονται διαρκώς οι καταναλωτές που τα αναζητούν και τα επιλέγουν από τα ράφια και τα ψυγεία.

Τα διαδίκτυο έχει σίγουρα συντελέσει με τον τρόπο του στην αύξηση της ζήτησης για προϊόντα πρωτεΐνης, καθώς πλέον ένα μέρος των διατροφικών τάσεων, διαμορφώνεται σε δημοφιλείς πλατφόρμες όπως το TikTok ή το Instagram.

Οι γνωστές πρωτεϊνούχες δίαιτες που διαδίδονται στα social media και η αύξηση των vegan είχε ως αποτέλεσμα να ενισχυθεί η ζήτηση προϊόντων πλούσιων σε πρωτεΐνη, προκειμένου να αντισταθμιστεί η μειωμένη κατανάλωση υδατανθράκων ή ζωικών πρωτεϊνών που συνοδεύει τις συγκεκριμένες δίαιτες. Επομένως, είναι λογικό να γεμίζουν τα ράφια προϊόντα όπως τα όσπρια, το ψωμί, τα ροφήματα ή το τυρί cottage με πρωτεΐνη, που λανσάρουν οι εταιρείες.

Η ανταπόκριση της νέας γενιάς καταναλωτών είναι μεγάλη, αφού η πλειοψηφία πιστεύει ότι η πρωτεΐνη είναι ένα αναντικατάστατο συστατικό που έχει πολλά οφέλη για την υγεία, από την οικοδόμηση μυών, την απώλεια βάρους, την ανανέωση του ανοσοποιητικού συστήματος έως την ανάπλαση ιστών. Δεν είναι λίγοι μάλιστα και οι διαιτολόγοι που συχνά συνιστούν γεύματα με τουλάχιστον 25 γραμμάρια πρωτεΐνης.