Ενισχύεται η παρουσία στα social media
Πέρα από τις προϊοντικές τάσεις όμως, θα πρέπει να σημειωθεί επίσης ότι όλο και περισσότερα μίνι μάρκετ αποκτούν παρουσία στα social media, προβάλλοντας επιτυχώς υπηρεσίες όπως το delivery, αλλά και νέα προϊόντα που φτάνουν στα ράφια. Σχετική έρευνα του ΙΕΛΚΑ επιβεβαιώνει, άλλωστε, ότι τα social media θα διαμορφώνουν όλο και πιο έντονα τις επιλογές του καταναλωτικού κοινού και το ίδιο φαίνεται ότι θα ισχύει και στη μικρή λιανική. Η δυνατότητα προώθησης της επιχείρησης αλλά και συγκεκριμένων προϊόντων, προσφορών ή και εκπτώσεων μέσω του διαδικτύου έχει αυξήσει σε σημαντικό βαθμό και την παρουσία των μίνι μάρκετ στο Facebook και στο Instagram. Κάποια από αυτά, μάλιστα, έχουν ήδη φτάσει σε ακόμα πιο υψηλό επίπεδο, προσελκύοντας εκατοντάδες ακολούθους στις σελίδες τους, ανεβάζοντας videos που γίνονται viral ακόμη και στο TikTok, καθώς αναδεικνύουν από νέες αφίξεις στα ράφια και στα ψυγεία, μέχρι μοναδικά προϊόντα που κερδίζουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών και τους οδηγούν στο κατάστημα για την αγορά τους. Με τη νέα γενιά καταναλωτών να είναι μάλιστα απόλυτα εναρμονισμένη με τη λογική των social media, η παρουσία των καταστημάτων της μικρής λιανικής σε αυτά αναμένεται να αυξήσει τη σημασία της σταθερά το επόμενο διάστημα, παίζοντας καθοριστικό ρόλο στις πωλήσεις τους.