Τα μίνι μάρκετ σε παγκόσμιο επίπεδο αναζητούν λύσεις για να επιβιώσουν μελλοντικά στην αγορά και η νούμερο ένα τάση περιλαμβάνει τα καταστήματα που προσφέρουν την υπηρεσία “Food to Go”.
Η είσοδος του έτοιμου, γρήγορου και συνήθως συσκευασμένου φαγητού στα ψώνια του σούπερ μάρκετ έχει ήδη αρχίσει να καθιερώνεται, καθώς πολλές αλυσίδες και στην Ελλάδα έχουν επενδύσει στα λεγόμενα και “Ready to Eat” γεύματα, το φαγητό δηλαδή που μπορεί να καταναλωθεί εύκολα και παντού, έχοντας και εξίσου εύκολη αποθήκευση. Από έτοιμες σαλάτες και συσκευασμένα τοστ και σάντουιτς, μέχρι κανονικές μερίδες φαγητού ή φρούτα κομμένα, όλα έτοιμα για κατανάλωση.
Η άνεση κι η διευκόλυνση του καταναλωτή όμως είναι τα σημεία «κλειδιά» σε αυτή τη λογική κι έτσι τα μίνι μάρκετ αποτελούν την πρώτη επιλογή για την αγορά των συγκεκριμένων προϊόντων. Η νέα γενιά καταναλωτών, οι millennials και η generation Z (γεννημένοι από το 1982 και μετά) ψάχνουν να κερδίσουν χρόνο από τα πάντα, και το ίδιο ισχύει και για το φαγητό τους, οπότε τα μικρά καταστήματα της γειτονιάς τους, θεωρούνται η ιδανική λύση για την πώληση των RTE προϊόντων. Όλη η ιδέα βασίζεται στο γεγονός ότι μπορεί ένας καταναλωτής να αγοράσει ένα προϊόν και να ικανοποιήσει γρήγορα τη βασική ανάγκη του οργανισμού του, χωρίς όμως να κάνει εκπτώσεις στην ποιότητά του.