IRI: 6,1% αύξηση στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ.
Σταθερά ανοδική πορεία παρουσιάζει το κανάλι των σούπερ μάρκετ κατά τους πρώτους μήνες του 2019, ακολουθώντας ο δρόμο που χάραξε τα δύο προηγούμενα έτη.
Πιο συγκεκριμένα, με βάση τα στοιχεία της IRI Hellas για το πρώτο δίμηνο της χρονιάς (Ιανουάριος-Φεβρουάριος) παρουσιάστηκε αύξηση 6,1% ως προς την αξία πωλήσεων και 4,8% όσον αφορά τον όγκο πωλήσεων. Τον Ιανουάριο καταγράφηκε άνοδος 11% για την αξία πωλήσεων και 9% για τον όγκο πωλήσεων. Τον Φεβρουάριο, το θετικό πρόσημο διατηρήθηκε, αλλά η ανάπτυξη ήταν σαφώς μικρότερη, καθώς η αξία πωλήσεων αυξήθηκε κατά 1,7% και ο όγκος πωλήσεων κατά 2,7%. Στο πρώτο δίμηνο του 2019, όλες οι μεγάλες κατηγορίες κατέγραψαν ανοδική πορεία, με τα τρόφιμα να παρουσιάζουν τη σημαντικότερη ανάπτυξη (+6,8% σε αξία πωλήσεων και +6% σε όγκο πωλήσεων). Τα είδη προσωπικής φροντίδας (ΗΒΑ) κατέγραψαν άνοδο 2,7% σε αξία και 3,8% σε όγκο, ενώ στα είδη νοικοκυριού σημειώθηκε άνοδος 4,3% σε αξία και 2,7% σε όγκο.
Επιπροσθέτως, οι 11 υπο-κατηγορίες που καταγράφει η IRI, κινήθηκαν ανοδικά, με σημαντικότερη άνοδο στα Αλκοολούχα Ποτά (+12,9% σε αξία πωλήσεων και +6,7% σε όγκο) και στα Snacks (+12,5% σε αξία πωλήσεων και +11,8 σε όγκο).