ΤΕΥΧΟΣ #17

    125

    Ιούλιος- Αύγουστος 2018

    ΡΕΠΟΡΤΑΖ

    • ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ – Φουντώνει η «μάχη» με το «βλέμμα»και στη μικρή λιανική
    • BALKANNABIS EXPO – Προϊόντα βιομηχανικής κάνναβης και για μίνι μάρκετ
    • ΠΡΑΤΗΡΙΑ – ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ – Νέα τάση με μικρές αγορές μέσα σε πρατήρια βενζίνης

    ΑΦΙΕΡΩΜΑ

    • VITAMIN WATER – Η παγκόσμια τάση για πιο υγιεινές επιλογές έφτασε και στην Ελλάδα
    • ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ – Νέος υγιεινός «δρόμος» προς την ανάπτυξη
    • ΝΕΡΟ – «Δίψα» για το νερό στην Ελλάδα

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

    • GDPR: Νέος «κύκλος» υποχρεώσεων στην επιχειρηματικότητα
    • Ρυθμίσεις για τις οφειλές του 2017 σε εφορία και ΕΦΚΑ
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ – Τι αλλάζει για τις μικρές επιχειρήσεις και τα μίνι μάρκετ

    ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ – Μια οικογενειακή επιχείρηση χυμών κέρδισε το «στοίχημα» της ανάπτυξης

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

    • ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ: Market Plus στη Νέα Ιωνία
    • Q-Zone – Οφέλη για κάθε μικρή επιχείρηση με το έξυπνο ταμείο
    • ΠΥΘΙΑ – Φθηνά και ποιοτικά προϊόντα στριφτού τσιγάρου

    ΜΙΚΡΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ: BEVARTISAN – Ελληνικό iced tea με βιολογική πιστοποίηση

    ΕΡΕΥΝΑ ΙΕΛΚΑ: ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΣΑΚΟΥΛΑ – Μειώνεται η χρήση αυξάνονται τα έσοδα

    OΔΗΓΟΣ – HOW TO: Το Hyperlocal Marketing στην υπηρεσία των μίνι μάρκετ

    Ο ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ: Φραζελάς Αλέξανδρος, Ψυχικό