Ιούλιος- Αύγουστος 2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
- ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ – Φουντώνει η «μάχη» με το «βλέμμα»και στη μικρή λιανική
- BALKANNABIS EXPO – Προϊόντα βιομηχανικής κάνναβης και για μίνι μάρκετ
- ΠΡΑΤΗΡΙΑ – ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ – Νέα τάση με μικρές αγορές μέσα σε πρατήρια βενζίνης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ
- VITAMIN WATER – Η παγκόσμια τάση για πιο υγιεινές επιλογές έφτασε και στην Ελλάδα
- ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ – Νέος υγιεινός «δρόμος» προς την ανάπτυξη
- ΝΕΡΟ – «Δίψα» για το νερό στην Ελλάδα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
- GDPR: Νέος «κύκλος» υποχρεώσεων στην επιχειρηματικότητα
- Ρυθμίσεις για τις οφειλές του 2017 σε εφορία και ΕΦΚΑ
- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ – Τι αλλάζει για τις μικρές επιχειρήσεις και τα μίνι μάρκετ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ – Μια οικογενειακή επιχείρηση χυμών κέρδισε το «στοίχημα» της ανάπτυξης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
- ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ: Market Plus στη Νέα Ιωνία
- Q-Zone – Οφέλη για κάθε μικρή επιχείρηση με το έξυπνο ταμείο
- ΠΥΘΙΑ – Φθηνά και ποιοτικά προϊόντα στριφτού τσιγάρου
ΜΙΚΡΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ: BEVARTISAN – Ελληνικό iced tea με βιολογική πιστοποίηση
ΕΡΕΥΝΑ ΙΕΛΚΑ: ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΣΑΚΟΥΛΑ – Μειώνεται η χρήση αυξάνονται τα έσοδα
OΔΗΓΟΣ – HOW TO: Το Hyperlocal Marketing στην υπηρεσία των μίνι μάρκετ
Ο ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ: Φραζελάς Αλέξανδρος, Ψυχικό