ΤΕΥΧΟΣ #32 | ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
- Ρευστότητα στα μίνι μάρκετ – Τα προβλήματα και τι προσφέρουν οι τράπεζες
- e-Λιανικό χωρίς μίνι μάρκετ – Απαιτείται λύση με τα e-shop και στη μικρή λιανική
- Ready to Eat – Η νέα, ανερχόμενη τάση στα μίνι μάρκετ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ
- Μπάρες δημητριακών και πρωτεΐνης – Δυνατό «χαρτί» για τη μικρή λιανική
- Αλμυρά Snacks – Σε άνοδο οι πωλήσεις και στην Ελλάδα
- Παιδική διατροφή – Σε προϊόντα για παιδιά εστιάζει η αγορά τροφίμων
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
- ΜΙΚΡΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ: Τρικαλινή Ζύμη – Μεγάλη δυναμική οι χειροποίητες πίτες στα μίνι μάρκετ
- ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ – PR Market στο Πόρτο Ράφτη
ΕΡΕΥΝΑ
- Ψώνια μέσω διαδικτύου – Καθιερώνονται οι online αγορές και μετά την πανδημία
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ