ΤΕΥΧΟΣ #34 | MAΪOΣ-IOYNIOΣ 2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
- Trends μετά τον κορωνοϊό – Νέα δεδομένα και για τα μίνι μάρκετ
- Ανακαίνιση – Ευελιξία και ασφάλεια σε πρώτο πλάνο
- Αυτόματοι Πωλητές – Νέα δυναμική μετά την πανδημία του κορωνοϊού
ΑΦΙΕΡΩΜΑ
- Sugar Free – «Εξαφανίζεται» η ζάχαρη από την πλειοψηφία των προϊόντων
- Εναλλακτικά και καινοτόμα ζυμαρικά – Οι νέες τάσεις αλλάζουν την εικόνα στα ράφια των μίνι μάρκετ
- Μπίρες – Αυξήθηκαν οι πωλήσεις τους στα μίνι μάρκετ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
- ΜΙΚΡΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ: Οι Γουμένισσες – Χειροποίητα τρόφιμα για μίνι μάρκετ
ΕΡΕΥΝΑ
- Τρόφιμα και Ποτά – Οι νικητές την περίοδο του κορωνοϊού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ