ΤΕΥΧΟΣ #36 | ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ-ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
- E-shop στα μίνι μάρκετ – Στην ηλεκτρονική αγορά οδηγείται και η μικρή λιανική
- Οικολογικές συσκευασίες – Οι καταναλωτές «πιέζουν» τις εταιρείες και τα ράφια αλλάζουν
ΑΦΙΕΡΩΜΑ
- Καπνικά προϊόντα – Θετική η επίδραση των Lockdown στα μίνι μάρκετ
- Καθαριστικά – Υψηλές πωλήσεις και μετά τον κορωνοϊό
- Χαμηλά Λιπαρά – Κυρίαρχη η τάση στην αγορά των τροφίμων
- Παιχνίδια – Δυναμικός κλάδος με μεγάλο περιθώριο κέρδους
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
- Α. ΒΕΖΥΡΟΓΛΟΥ & ΣΙΑ – Το brand «Απ’ τα Περιβόλια του Βεζύρογλου» στα ψυγεία των μίνι μάρκετ
- Διακάκης Εισαγωγική – Καινοτόμα και ασφαλή προϊόντα για τα παιδιά.
ΕΡΕΥΝΑ
- Εμβολιασμός – Πώς επηρεάζει τις καταναλωτικές συνήθειες;
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ