ΤΕΥΧΟΣ #39 | ΜΑΡΤΙΟΣ-ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2022
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
- FOOD EXPO 2022 – Έτοιμα φαγητά και vegan οι «κυρίαρχες» τάσεις
- Στα ύψη οι λογαριασμοί του ρεύματος – Αναγκαία η ενίσχυση και στα μίνι μάρκετ
- Προβληματισμός για τις ανατιμήσεις στα προϊόντα – Ανεβάζουν τις τιμές ή μειώνουν τα κέρδη τα μίνι μάρκετ
- Προσφορές και προωθητικές ενέργειες – Κερδίζουν τους καταναλωτές και στα μίνι μάρκετ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ
- Προϊόντα πρωϊνού – Πλήθος νέων επιλογών για μίνι μάρκετ
- Cash & Carry – «Στοχεύει» στη μικρή λιανική το οργανωμένο χονδρεμπόριο
- Τυποποιημένες και έτοιμες σαλάτες – Αναπτύσσεται η κατηγορία και στα μίνι μάρκετ
ΕΡΕΥΝΑ
- Σε διαρκή άνοδο οι online πωλήσεις– Το διαδίκτυο χτυπάει την «πόρτα» των μίνι μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ