Σε ένα ατέρμονο “κυνήγι” προσφορών επιδίδονται οι περισσότεροι καταναλωτών εν μέσω κρίσης, αφού δεν είναι λίγοι αυτοί που ψωνίζουν σε 2-3 διαφορετικά σούπερ μάρκετ και στο μίνι μάρκετ της γειτονιάς τους.
Ενόψει Σαρακοστής, το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων ετοίμασε μια κάρτα με τις τιμές των σαρακοστιανών από όλες τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, προκειμένου να διευκολυνθεί η διαδικασία της αγοράς των απαραιτήτων για το τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας.
Σύμφωνα με ανάρτηση του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνι Γεωργιάδη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: «Φτιάξαμε μία κάρτα όπου έχουμε συνολικά συγκεντρώσει όλες τις τιμές των Σαρακοστιανών από όλες τις αλυσίδες. Έτσι θα δείτε που σας συμφέρει να πάτε αλλά και θα παρακολουθούμε τις τιμές τους ανά εβδομάδα. Χθες σε ρεπορτάζ παρουσιάστηκαν εξωπραγματικές τιμές που δεν ισχύουν».