“Καταδικασμένο” το λιανεμπόριο χωρίς social media. 

Πολύτιμα εργαλεία για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο κανάλι του λιανεμπορίου αποτελούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς το Facebook και το instagram αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας κυρίως των νεώτερων.

Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε εκδήλωση του Facebook στην Αθήνα σε συνεργασία με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών για την ενημέρωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, προκειμένου να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα και τις πωλήσεις τους, καθώς τα κοινωνικά δίκτυα είναι πλέον η νέα αγορά.

Υπολογίζεται ότι περισσότερες από 140 εκατομμύρια επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κάθε μήνα το Facebook, το Instagram και το WhatsApp. Ωστόσο, η απλή παρουσία στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης δεν αρκεί για να αποφέρει οφέλη. Για να μπορέσει μια επιχείρηση να αξιοποιήσει τις δυνατότητές τους, θα πρέπει να κατανοεί τον τρόπο λειτουργίας τους, να γνωρίζει τους κώδικες επικοινωνίας που χρησιμοποιούν, να έχει εξοικειωθεί με τα εργαλεία που παρέχουν.

Σύμφωνα με έρευνες, περίπου 4 στις 10 Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις βρίσκονται απλώς στο χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γιατί πρέπει να ακολουθήσουν την τάση της αγοράς. Χωρίς, όμως, να διαθέτουν κάποια οργανωμένη στρατηγική, ή να αξιοποιούν συγκεκριμένα εργαλεία. Κι ενώ η δημιουργία μιας σελίδας στο Facebook είναι εύκολη και χωρίς κόστος, η ανάπτυξη της παρουσίας με τρόπο που να μεγιστοποιεί τα επιχειρηματικά οφέλη, χρειάζεται γνώση, σχέδιο και σωστή στόχευση.