Καθιερώνεται η τάση των μίνι μάρκετ-εστιατορίων.
Ένα νέο υβριδικό μοντέλο επιχείρησης, που συνδυάζει μίνι μάρκετ με εστιατόριο έχει κερδίζει “έδαφος” εν μέσω κορονοϊού και αναμένεται σταδιακά να αναπτυχθεί και στην Ελλάδα.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με το ενημερωτικό σημείωμα του ελληνικού προξενείου στη Νέα Υόρκη, πολλές επιχειρήσεις σκέφτονται να διατηρήσουν αυτό το μοντέλο και μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, παρέχοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ψωνίσουν κρεατικά, αλλαντικά, είδη φούρνου, μπαχαρικά κλπ. Η γνωστή αλυσίδα καφεστιατορίων Panera Bread ξεκίνησε να πωλεί προϊόντα τροφίμων από τις αρχές Απριλίου, καθώς κορυφώνονταν τα περιοριστικά μέτρα στην εστίαση. Το φαινόμενο “Restaurants-as-Markets” έχει αποκτήσει διαστάσεις σε όλη τη χώρα. Πλέον, η τάση φαίνεται να αποκτά πάγια χαρακτηριστικά, με τους ειδικούς να επισημαίνουν ότι θα έχει διάρκεια και μετά την κρίση.