Κερδίζουν τον ανταγωνισμό τα energy drinks.
Κατηγορία «ζωτικής» σημασίας για τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα είναι πλέον αυτή των ενεργειακών ποτών, καθώς σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και στην ελληνική αγορά η ζήτηση, κυρίως από άτομα νεαρής ηλικίας, αυξάνεται με γρήγορους ρυθμούς.
Ειδικά οι νέοι καταναλωτές, που αποτελούν σημαντικό ποσοστό της πελατείας της μικρής λιανικής, τα τελευταία χρόνια έχουν αρχίσει να απομακρύνονται από τα αναψυκτικά, δείχνοντας προτίμηση στα energy drinks. Συγκεκριμένα και όσον αφορά μία από τις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου, τις ΗΠΑ, οι πωλήσεις των ενεργειακών ποτών κατέγραψαν μεγάλη αύξηση το 2019.
Αντίστοιχη είναι, όμως, η εικόνα και στην Ελλάδα, με τις πιο πρόσφατες έρευνες να δείχνουν ότι τα ενεργειακά ποτά έχουν αρχίσει να αναδεικνύονται στην κατηγορία με τις καλύτερες επιδόσεις εντός του κλάδου των αναψυκτικών και των μη αλκοολούχων ποτών, επωφελούμενα από τις νέες τάσεις και τον τρόπο ζωής των millennials, οι οποίες αυξάνουν διαρκώς και τις επενδύσεις των εταιρειών προς αυτή την κατεύθυνση. Τα στοιχεία του ΕΦΕΤ δείχνουν ότι τα εν λόγω προϊόντα καταναλώνονται σε μεγάλο βαθμό από τους εφήβους και στη χώρα μας, καθώς σε αυτούς οφείλεται το 43,9% της εγχώριας κατανάλωσης. Τα energy drinks αναδεικνύονται τον τελευταίο καιρό σε ένα από τα πιο επικερδή προϊόντα για τους επαγγελματίες, καθώς οι πωλήσεις τους μπορούν να αυξηθούν σημαντικά, ειδικά σε περιοχές κοντά σε γυμναστήρια και σχολεία.