Τα vegan προϊόντα έχουν αρχίσει να καθιερώνονται στην αγορά, αφού εκτός από τους πραγματικά vegan καταναλωτές, υπάρχει και μία μεγάλη μερίδα κόσμου, που προσπαθεί να αποφύγει ή να περιορίσει την κατανάλωση κρέατος και άλλων ζωικών συστατικών.
Η δεύτερη κατηγορία φαίνεται ότι είναι η μεγαλύτερη, αλλά και αυτή που αναγκάζει ακόμη και μεγάλα brand από ολόκληρο τον κόσμο, να “αγκαλιάσουν” την εν λόγω αγορά. Τα φυτικά λανσαρίσματα αυξάνονται διαρκώς το τελευταίο διάστημα, ακόμη και από εταιρείες κολοσσούς, όπως η Nestle, η Pepsico, η Mars και η Mondelez, οι οποίες και διαβλέπουν τη σταθερή άνοδο της ζήτησης στα vegan προϊόντα στα επόμενα χρόνια.
Η νέα τάση μάλιστα αφορά διάσημες μάρκες, με “κυρίαρχα” μερίδια σε όλο τον κόσμο, οι οποίος έχουν αρχίσει να προσφέρονται και σε vegan επιλογές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η κατηγορία της σοκολάτας και των υποκαταστάτων της, όπου παγκόσμια brand, όπως η KitKat, η Mars και η Βounty έχουν ήδη κάνει… άνοιγμα στους vegan καταναλωτές, με σχετικά λανσαρίσματα. Ανάλογη εικόνα έχει ξεκινήσει και στα παγωτά, ενώ το προσεχές διάστημα αναμένεται να συμβεί κάτι ανάλογο και στην πλειοψηφία των κατηγοριών στα τρόφιμα. Τα ράφια και τα ψυγεία εκτιμάται ότι θα γεμίσουν με ανάλογους κωδικούς τόσο στο εξωτερικό, όσο και στην Ελλάδα, όπου η ανάπτυξη της vegan κατανάλωσης εμφανίζεται απόλυτα ανοδική.