Κρύος icepresso από τον Jacobs

Μία ακόμη εταιρεία με εδραιωμένο brand στην αγορά του καφέ είναι κι η Jacobs, η οποία, επίσης, έχει εισέλθει στην αγορά των έτοιμων κρύων ροφημάτων. Με προϊόντα, όπως ο icepresso, η εταιρεία δίνει τη δική της «μάχη» για τα μερίδια των RTD ροφημάτων στα ελληνικά σούπερ και μίνι μάρκετ, αλλά και στα υπόλοιπα σημεία της μικρής λιανικής. Πρόκειται για έναν κρύο καφέ, με το γνωστό χαρμάνι της Jacobs από επιλεγμένους κόκκους καφέ Arabica των εκλεκτότερων φυτειών του κόσμου.

Flocafe Ice από τη Δέλτα

Στο «παιχνίδι» του κρύου καφέ έχει μπει κι η Δέλτα, μετά τη συνεργασία της με τη γνωστή «αλυσίδα» καφετεριών Flocafe. Στο πλαίσιο αυτό, έχει παρουσιάσει και λανσάρει στην αγορά το Milcafe, ένα απολαυστικό ρόφημα στιγμιαίου καφέ με βάση το ημιάπαχο γάλα, αλλά και το Flocafe Ice. Πρόκειται για υψηλής ποιότητας καφέ, από 100% ποικιλία arabica, σε 2 μοναδικές γεύσεις, Cappuccino ή Espresso Macchiato, και σε πρωτοποριακή, φιλική προς το περιβάλλον carton can συσκευασία.

Πράσινο τσάι με αλόη San Benedetto

Μια γνωστή σειρά κρύου τσαγιού από το γνωστό brand San Benedetto έχει λανσάρει στην ελληνική αγορά η Pro Drinks Ε.Π.Ε. Πρόκειται για το San Benedetto Ice Tea, το οποίο διατίθεται σε ένα ευρύ φάσμα γεύσεων για κάθε γούστο. Το Classico έρχεται σε λεμόνι και ροδάκινο κι είναι παραδοσιακά το πιο δημοφιλές στους καταναλωτές. Η καινοτόμα πρόταση της εταιρείας, όμως, αφορά το πράσινο τσάι με αλόη βέρα, που συνδέεται με την ευεξία και συνδυάζει την αναζωογονητική αίσθηση της αλόης βέρα με την απόλαυση του μεταλλικού νερού San Benedetto.

Δεκάδες προϊόντα γεμίζουν τα ψυγεία

Όπως γίνεται αντιληπτό, οι επιλογές στο κρύο τσάι και τον κρύο καφέ είναι πιο πολλές από ποτέ και δίνουν τη δυνατότητα στους επαγγελματίες των μίνι μάρκετ και των υπολοίπων σημείων της μικρής λιανικής να γεμίζουν τα ψυγεία τους, επιλέγοντας εκείνα τα προϊόντα που θεωρούν πιο κατάλληλα για τους πελάτες τους.

H άποψή σας

Αντώνης Ευαγγελίου
«Έχει ζήτηση ο κρύος καφές»

Ο κ. Αντώνης έχει ανοίξει εδώ και λίγο καιρό ένα νέο κατάστημα ψιλικών στην οδό Ωροπού στο Γαλάτσι κι έχει ήδη δώσει μία θέση στο ψυγείο του για τον κρύο καφέ, όπως και για το κρύο τσάι, επιλέγοντας τα προϊόντα της Δέλτα. «Έβαλα τον κρύο καφέ πριν λίγες ημέρες, όμως ήδη έχει «φύγει». Φαίνεται να έχει ζήτηση», μας εξήγησε. Όσον αφορά το κρύο τσάι, μας είπε ότι η χαμηλή τιμή του βοηθάει τις πωλήσεις του, ενώ μας τόνισε ότι η κίνηση για καινούργιο μαγαζί είναι αρκετή, έχοντας ήδη σταθερούς πελάτες κάθε μέρα.

 

Διονύσης Ξένος
«Καλό προϊόν το τσάι για το καλοκαίρι»

Το μίνι μάρκετ «Το Μαγαζάκι της Γειτονιάς» επί της οδού Φωκά στην Αθήνα διαθέτει μία μεγάλη γκάμα από προϊόντα με πολλές ελληνικές ετικέτες κι από μικρούς παραγωγούς. Κι όπως μας είπε ο ιδιοκτήτης, κ. Ξένος: «Όλα έχουν αρκετή κίνηση κι αυτό ισχύει και για τα προϊόντα ψυγείου. Μπίρες και χυμοί έχουν μεγάλη ζήτηση όλο το χρόνο, ενώ προϊόντα, όπως τα αναψυκτικά και το παγωμένο τσάι, είναι καλύτερα για το καλοκαίρι, αφού τότε αυξάνεται η δική τους ζήτηση».