Το μέλλον του λιανεμπορίου, οι προκλήσεις, αλλά η αναγκαία προσαρμογή στις νέες αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών βρέθηκαν στο επίκεντρο του 8oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς από τις 26 μέχρι τις 29 Απριλίου.
Στο πλαίσιο του Φόρουμ, ο Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος Managing Director Greece & Cyprus, Mondelez από την πλευρά του αναφέρθηκε στον καταναλωτή και τις νέες διατροφικές του συνήθειες. Μάλιστα, σημείωσε ότι το 70% καταναλώνει τουλάχιστον δύο σνακ την ημέρα και το 50% αντικαθιστά ένα γεύμα με σνακ στη διάρκεια της ημέρας. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην εξέλιξη της τεχνολογίας, τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης αλλά και τον τρόπο που ο καταναλωτής κάνει τις αγορές του.
Από την πλευρά του ο Αριστοτέλης Παντελιάδης πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της METRO ΑΕΒΕ, εστιάζοντας στην τεχνητή νοημοσύνη, σημείωσε ότι θα εξακολουθήσει για πολύ ακόμα διάστημα να κινείται μαζί με τη φυσική νοημοσύνη. «Ο κίνδυνος με τα πολλά στοιχεία είναι να τα αναλύσεις και να χαθείς. Είναι η δική μας κρίση και όχι της τεχνητής νοημοσύνης αυτή που θα θέσει τα ερωτήματα ώστε να πάρουμε τις σωστές απαντήσεις. Αυτή είναι η πρόκληση που έχουμε μπροστά μας». Ο κ. Παντελιάδης στο πλαίσιο της συζήτησης αναφέρθηκε στις αλλαγές που έχουν επέλθει στον τρόπο λειτουργίας του οργανωμένου λιανεμπορίου, στις συνεργασίες που αναπτύσσουν οι επιχειρήσεις, καθώς επίσης και στις νέες αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών.