Τα 25 χρόνια ζωής της στη χώρα συμπληρώνει φέτος η Lidl, η οποία πλέον απαριθμεί 230 καταστήματα. Ο πρόεδρος διοίκησης κ. Martin Brandenburger, σε πρόσφατη εκδήλωση, αναφέρθηκε στους εγχώριους προμηθευτές, σημειώνοντας ότι η αλυσίδα το 2023 προχώρησε στην παραγωγή 1.624 προϊόντων από 409 παραγωγούς τονίζοντας ότι ο τζίρος από τις εξαγωγές που κάνουν τα ελληνικά προϊόντα μέσω του μητρικού ομίλου Schwarz σε 31 αγορές ανήλθε πέρυσι σε 0,5 δισ. ευρώ.
Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού η Lidl Ελλάς σχεδιάζει να ανοίξει ένα ακόμη κατάστημα στην Αθήνα εισάγοντας καινοτομίες στο δίκτυο όπως ηλεκτρονικές αποδείξεις και self checkout ταμείο, το οποίο λάνσαρε στο κατάστημα της Σίνδου στη Θεσσαλονίκη και επεκτείνει σύντομα στην Αθήνα. Στόχος είναι μέχρι τα τέλη του 2026 τα ταμεία αυτοεξυπηρέτησης να επεκταθούν σε όλα τα σημεία του δικτύου.