Nέα καταστήματα και συνολικές επενδύσεις που ξεπερνούν τα 120 εκατ. ευρώ για το δίκτυο των καταστημάτων και των αποθηκών περιλαμβάνει το επενδυτικό πλάνο της Lidl Ελλάς για τα επόμενα 3 χρόνια, σύμφωνα με τον πρόεδρο διοίκησης της εταιρείας Μάρτιν Μπραντενμπούρκερ.
Παρουσιάζοντας το αποτύπωμα της Lidl Ελλάς στην ελληνική αγορά ανέφερε ότι «το 2022 η συνολική προστιθέμενη αξία στην ελληνική οικονομία ήταν 953 εκατ. ευρώ, κάτι που αντιστοιχεί στο 0,46% του ΑΕΠ. Σε ό,τι αφορά τις φετινές επιδόσεις, ο κ. Μπραντενμπούρκερ τις χαρακτήρισε ενθαρρυντικές και εξέφρασε την αισιοδοξία του για θετική πορεία της εταιρείας στο σύνολο της υφιστάμενης χρήσης που λήγει τον Φεβρουάριο του 2024. Όπως είπε, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει τον αριθμό των επισκεπτών στα καταστήματα χτίζοντας εμπιστοσύνη και «μεγαλώνοντας» το καρότσι των αγορών.
Σε ό,τι αφορά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, αυτά αντιστοιχούν στο 70% της συνολικής γκάμας προϊόντων. Καλύπτουν όλες τις προϊοντικές κατηγορίες, και αναλογούν στο 80% του τζίρου της εταιρείας. Η Lidl Ελλάς συνεργάζεται με περισσότερους από 450 Έλληνες προμηθευτές, με το 65% του τζίρου της να προέρχεται από τα δικά τους προϊόντα.