Η ΜΑΚΒΕΛ, που από το 1939 διαγράφει μία επιτυχημένη πορεία στον κλάδο της παραγωγής ζυμαρικών, με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 85 χρόνων από την ίδρυσή της, προχώρησε στις αρχές του 2024 στον επανασχεδιασμό του εταιρικού της λογοτύπου και των συσκευασιών της, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στο μέλλον με τη νέα της προσωπικότητα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, “η χαρακτηριστική χρωματική ταυτότητα διατηρείται, με το έντονο κόκκινο να κυριαρχεί, ενώ έχει προστεθεί το χρυσό στο συμβολισμό του Λευκού Πύργου, χαρίζοντας στο brand αυθεντικότητα και κύρος. Η γραμματοσειρά γίνεται καθαρή και δυναμική, πατά σε σταθερή γραμμή βάσης, η οποία συμβολίζει το ασφαλές υπόβαθρο της εταιρείας αναδύοντας σιγουριά, αισιοδοξία, απλότητα, ειλικρίνεια και εμπιστοσύνη. Το λογότυπο ακολουθεί σχεδιαστικά την ανοδική πορεία της γραμμής που πλαισιώνει τον Λευκό Πύργο.
Η αναφορά της χρονολογίας και η συμπερίληψη του Λευκού Πύργου ως συμβόλου της καταγωγής του brand, το κάνει άμεσα αναγνωρίσιμο και ικανοποιεί τις ιστορικές αναφορές, όπως ακριβώς και το προηγούμενο λογότυπο. Η αφαίρεση των πλαισίων, το λευκό φόντο πάνω στο οποίο το λογότυπο αναπτύσσεται, οι γραμμές που δίνουν ανοδική τάση, και ο απλός σχεδιασμός του Λευκού Πύργου και των σταχυών, δίνουν έναν αέρα ελευθερίας, εξέλιξης και ανάτασης καθώς αυτό γίνεται καθαρό και αναπνέει. Το νέο λογότυπο είναι εδώ για να μιλήσει με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία για τη νέα, δυναμική εποχή, μιας ιστορικά καταξιωμένης εταιρείας”.