Στον τρίτο χρόνο λειτουργίας του, το Market Center φαίνεται ότι έχει πιάσει για τα καλά τον παλμό της περιοχής, καθώς κάποια από τα προϊόντα που διαθέτει είναι ασυνήθιστα και προσελκύουν τον κόσμο.
Της Mαρίας Γεωργιάδου
Στόχος η διαφορετικότητα
Τα ξεχωριστά προϊόντα, πολλές φορές κατόπιν αιτημάτων των πελατών του, είναι ο λόγος που διαφέρει το Market Center από τα σουπερμάρκετ, όπως τονίζει στο περιοδικό μας η κα Ζωή Μολώνη. Η πρώτη εντύπωση που σχηματίζει κάποιος όταν εισέλθει στο κατάστημα είναι ότι πρόκειται για ένα αρκετά μεγάλο μαγαζί με πολλά εμπορεύματα. Κάθε γωνία έχει τη δική της κατηγορία και κάθε διάδρομος αποτελείται από συγκεκριμένα είδη, ώστε να εξυπηρετείται και ο κόσμος ευκολότερα. Αναλυτικά, η κα Μολώνη μάς είπε: «Εξαρχής είχαμε αρκετό εμπόρευμα, αλλά σιγά σιγά αυξήθηκε και άλλο η ποικιλία μας όσο περνούσε ο καιρός. Υπάρχουν πολλά είδη και πολλές διαφορετικές εταιρείες, ακόμη και στο ίδιο προϊόν.
Αυτό το concept υπήρχε από την αρχή, δηλαδή να έχουμε ποικιλία που δεν έχουν οι άλλοι. Με την πάροδο του χρόνου οργανώθηκε ακόμη καλύτερα αυτό το κομμάτι».
Τα πιο ιδιαίτερα προϊόντα είναι ο λόγος που τους διαφοροποιεί από τα σουπερμάρκετ και σε αυτό η κα Μολώνη επισημαίνει: «Επειδή καταλάβαμε ότι γενικά ο κόσμος ψάχνει το διαφορετικό, το περίεργο, το εξεζητημένο, επιχειρήσαμε και εμείς να βρούμε πράγματα που δεν είναι τόσο κοινά. Αυτά τα προϊόντα τα βρίσκουν μόνο σε εμάς. Και εμείς το εξελίσσουμε αυτό όσο μπορούμε. Αρκετά προϊόντα μάς τα έχουν ζητήσει πελάτες, όπως κάποια συγκεκριμένα κρασιά, πατατάκια από Αμερική και πολλά ακόμη. Ό,τι μας ζητούν το παραγγέλνουμε».
Το κατάστημα μπορεί να ξεκίνησε μέσα στη χρονική περίοδο της οικονομικής κρίσης, ωστόσο, όπως φαίνεται, το εγχείρημα πέτυχε, καθώς υπάρχει πλέον σταθερή πελατεία και δη ευχαριστημένη! Όπως τονίζει η κα Μολώνη: «Η αλήθεια είναι ότι το εγχείρημα για το μαγαζί το κάναμε μέσα στην κρίση και στην αρχή το φοβηθήκαμε λίγο, αλλά ευτυχώς πάει καλά. Δεν είναι η ροή που θα είχε με μια καλύτερη οικονομική κατάσταση, αλλά υπάρχει ζήτηση και ο κόσμος μάς στηρίζει. Μας έχουν μάθει και έχουμε τη σταθερή πελατεία μας. Σε αυτό το σημείο να πω ότι θεωρώ πως τα τσιγάρα και ο Τύπος βοηθούν πολύ. Όταν έρχονται για να πάρουν τσιγάρα, θα πάρουν και πατατάκια και άλλα προϊόντα. Πιστεύω ότι είναι καλοί “κράχτες” του μαγαζιού και ότι εάν δεν τα είχαμε, δεν θα υπήρχε τόση κίνηση».