Κοιν.Σεπ. Αρχάνι
Εναλλακτικά προϊόντα καπνίσματος παρουσίασε η εταιρεία Κοιν. Σεπ. Αρχάνι από τη Λαμία, προτείνοντας επιλογές στριφτού τσιγάρου, με βάση τα βότανα από Έλληνες βιοκαλλιεργητές, και προϊόντα για ναργιλέ σε 14 διαφορετικούς κωδικούς, που βασίζονται σε φρούτα. «Η εταιρεία μας ξεκίνησε στο εξωτερικό, όμως μέσω της έκθεσης, στοχεύουμε πλέον να επεκταθούμε στα ελληνικά μίνι μάρκετ και τα περίπτερα», τόνισε ο κ. Νίκος Σορώτος για λογαριασμό του Κοινωνικού Συνεταιρισμού από το Αρχάνι.
Smoker’s Land
Η εταιρεία Smoker’s Land παρουσίασε στην Market Expo μια μεγάλη γκάμα προϊόντων για τον ατμιστή και τον καπνιστή καταναλωτή, αλλά και για εκείνους που προτιμούν τους ναργιλέδες. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στο χώρο εδώ και 8 χρόνια, αλλά συμμετείχε στην έκθεση για πρώτη φορά. «Η έκθεση είναι πολύ ωραία κι οργανωμένη, ενώ κι η κίνηση του κόσμου είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική. Για εμάς ήταν ένα όνειρο να έρθουμε εδώ και να γνωριστούμε κι από κοντά με κάποιους από τους πελάτες μας. Το ευχάριστο είναι ότι έχει έρθει κόσμος από όλη την Ελλάδα, από την Αλεξανδρούπολη μέχρι την Κρήτη», υποστήριξε στο Mini Market & Μικρή Λιανική ο κ. Ανέστης Προίσκος.
Bonobo
Το πρώτο ελληνικό καινοτόμο φυτικό συμπλήρωμα ερωτικής διέγερσης, το bonobo, που διανέμεται σε μίνι μάρκετ και περίπτερα, παρουσίασε η ομώνυμη εταιρεία στην έκθεση Market Expo & Περίπτερο. «Το προϊόν μας δε χρειάζεται ιατρική συνταγή, είναι απόλυτα ασφαλές για κάθε ηλικία και στοχεύει στη μεγιστοποίηση της ερωτικής απόλαυσης με φυσικό τρόπο», ανέφερε στο Mini Market & Μικρή Λιανική ο κ. Παναγιώτης Κωνσταντόπουλος. Η διανομή του προϊόντος έχει ξεκινήσει στην Αθήνα και η εταιρεία στοχεύει, διαμέσου της έκθεσης, να εξαπλωθεί στα μίνι μάρκετ της επαρχίας και στο εξωτερικό.
Τυροκομικά Σιαφαρίκας
«Η έκθεση δίνει τη δυνατότητα να ανοίξουμε τα φτερά μας στο εξωτερικό», δήλωσε ο κ. Σιαφαρίκας στο περιοδικό μας, εκπροσωπώντας την εταιρεία Τυροκομικά Σιαφαρίκας, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο από το 1930 και παρουσίασε για το κανάλι της μικρής λιανικής τους κωδικούς των τυριών της. «Έμεινα έκπληκτος, γιατί εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από την Ιαπωνία και το Ιράκ για πολύ μεγάλες ποσότητες και δεν το περίμενα», συμπλήρωσε.
Wester Union
Η Western Union είναι ένα ίδρυμα πληρωμών, με αντικείμενο την ηλεκτρονική μεταφορά χρημάτων και δική της αντιπροσωπεία στην Ελλάδα από το 1992. Η εταιρεία διαθέτει πάνω από 1.000 σημεία εξυπηρέτησης σε όλη τη χώρα και συνεργάζεται με μεγάλες επιχειρήσεις, όπως τα σούπερ μάρκετ Μασούτης και ΑΒ Βασιλόπουλος, αλλά και μεμονομένες εταιρείες, όπως τουριστικά κι ασφαλιστικά γραφεία. Ταυτόχρονα όμως παρέχει τις υπηρεσίες της και στο «κανάλι» της μικρής λιανικής, με πολλά μίνι μάρκετ, παντοπωλεία και καταστήματα ψιλικών στο πελατολόγειό της. «Η εταιρεία μας συμμετέχει στην έκθεση για 6η συνεχή χρονιά και φέτος παρουσιάζουμε και ένα νέο προϊόν, την Πληρωμή Λογαριασμών», μας είπε η κα Λαμπίρη, που σχολίασε ότι η κίνηση ήταν μικρή στην πρώτη ημέρα της Market Expo, αλλά βελτιώθηκε στη συνέχεια.
Naturetech
Η Naturetech έχει καταφέρει να εδραιωθεί στην αγορά του γρήγορου snack με τις μπάρες δημητριακών και πρωτεΐνης και στο περιοδικό μας εξήγησε τον τρόπο ο κ. Φίλιππος Μανωλίδης. «Είμαστε μία δυναμική νέα εταιρεία με άτομα με όρεξη για δουλειά και κάνουμε συνεχώς έρευνα, για να ικανοποιήσουμε τους καταναλωτές κι ειδικά τη νέα γενιά καταναλωτών. Για το λόγο αυτό δημιουργούμε εμείς τα προϊ-όντα που νομίζουμε ότι θα αρέσουν στο κοινό. Νομίζω όμως ότι το «μυστικό» της επιτυχίας μας είναι στις συνεργασίες μας. Δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στους συνεργάτες μας, από τους προμηθευτές μέχρι και τα καταστήματα. Δεν ξεμένουμε ποτέ, έχουμε πολύ γρήγορες παραδόσεις, ενώ έχουμε και πολύ καλή επικοινωνία με όλους», τόνισε ο κ. Μανωλίδης. Η εταιρεία διαθέτει σήμερα μπάρες υψηλής ενέργειας και σε θρεπτικά συστατικά, μπάρες πρωτεΐνης και ροφήματα aloe vera. Τα προϊόντα της διανέμονται σε όλη την Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό, μέσω δικού της δικτύου στην Αθήνα, αλλά και αντιπροσώπων στην υπόλοιπη χώρα.
Argo Change
Το ίδρυμα πληρωμών Argo Change παρέχει στους επαγγελματίες τη δυνατότητα πληρωμών, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και μεταφορά χρημάτων σε 10 λεπτά σε όλο τον κόσμο. «Οι επαγγελματίες δείχνουν ενδιαφέρον, δυστυχώς, όμως, φέτος η διοργάνωση έμπλεξε πολλά προϊόντα άσχετα με τη μικρή λιανική, όπως την ξέρουμε», σχολίασε ο κ. Αθανάσιος Ζωίδης.
Intale
Η εταιρεία Intale, με σταθερή παρουσία στην έκθεση, δραστηριοποιείται πολλά χρόνια στο κανάλι της μικρής λιανικής αναλαμβάνοντας το κομμάτι της οργάνωσης και της προώθησης με ψηφιακό τρόπο. «Δίνουμε έναν ψηφιακό βοηθό στα καταστήματα, που διευκολύνει τη μηχανοργάνωση και κάνει πολύ πιο εύκολο τον έλεγχο του τζίρου και των κερδών, καθώς εκπροσωπεί τη νέα εποχή για τον κλάδο», όπως μας εξήγησαν από την Intale.