Οι μεγάλες εταιρείες εξακολουθούν να επενδύουν μεγάλα ποσά στις τηλεοπτικές καμπάνιες, ώστε να επιτύχουν μεγιστοποίηση του μεριδίου τους και στο κανάλι της λιανικής, αλλά για τις νεότερες γενιές η τηλεοπτική διαφήμιση ανήκει μάλλον στο παρελθόν.
Τη θέση της έχουν πάρει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Instagram και το TikTok και η παρουσία των καταστημάτων της μικρής λιανικής στα social media, κρίνεται πλέον απαραίτητη. Ήδη υπάρχουν πάρα πολλά μίνι μάρκετ, παντοπωλεία, ακόμη και ψιλικατζίδικα και περίπτερα, που αναδεικνύουν τα καταστήματά τους και τα προϊόντα τους, μέσω του διαδικτύου.
Κάποια από αυτά μάλιστα, έχουν ήδη φθάσει και σε ακόμη πιο υψηλό επίπεδο, προσελκύοντας εκατοντάδες ακολούθους στις σελίδες τους και προχωρώντας ακόμη και σε επαγγελματικές φωτογραφήσεις των προϊόντων τους, στα ράφια και τα ψυγεία. Κι αυτό γιατί τα social media προσφέρουν μία πολύ καλή ευκαιρία για φθηνό ή και δωρεάν μάρκετινγκ. Μπορεί ένας επαγγελματίας να αναδείξει τα νέα προϊόντα, τις προσφορές του, τις εκπτώσεις του, αλλά και ό,τι άλλο θέλει να επικοινωνήσει. Πλέον μπορεί ένα μίνι μάρκετ να έχει τις δικές του διαφημίσεις, οι οποίες μάλιστα απευθύνονται αποκλειστικά στους υποψήφιους πελάτες του. Με γεωγραφική στόχευση, μπορεί να απευθυνθεί στη γειτονιά του και γενικότερα στην περιοχή από την οποία προέρχονται οι πελάτες του.