Μασούτης: Επιστρέφει στην εργασία της η “αδικημένη” υπάλληλος.
Στην εργασία της επέστρεψε η υπάλληλος καταστήματος της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Μασούτης στην Ορεστιάδα, μετά το σάλο που ξέσπασε τις προηγούμενες μέρες.
Συγκεκριμένα, η υπάλληλος είχε απολυθεί στις 18 Μαρτίου, λίγες ημέρες μετά από καταγγελία πελάτη στα κεντρικά της εταιρείας, ότι είχε κόψει στην ίδια μηχανή κοπής τις ποσότητες αλλαντικού και τυριού που της είχε παραγγείλει, λίγα λεπτά πριν κλείσει το κατάστημα, και ενώ είχε καθαριστεί η δεύτερη μηχανή κοπής.
Το περιστατικό έγινε γνωστό στην τοπική κοινωνία, και παρόλο που η ίδια η εργαζόμενη δεν προέβη σε καμία καταγγελία ή άλλη ενέργεια αντίδρασης, η υπόθεσή της ενεργοποίησε αντανακλαστικά συμπαράστασης, την οποία και ενυπόγραφα δήλωσαν 250 περίπου πελάτες του σούπερ μάρκετ, στο πλαίσιο δράσης συγκέντρωσης υπογραφών με αίτημα την ανάκληση της “άδικης και προσβλητικής απόλυσης”. Η συγκεκριμένη δράση, που έτυχε πρωτόγνωρης και αυθόρμητης ανταπόκρισης, εξελίχθηκε τις προηγούμενες ημέρες, έξω από το σούπερ μάρκετ.
Εν συνεχεία η υπάλληλος κλήθηκε στο κατάστημα από το οποίο απολύθηκε, όπου είχε συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας. Στη διάρκεια της συνάντησης δόθηκαν οι αμοιβαίες εξηγήσεις, της προτάθηκε η επαναπρόσληψη, την οποία και αποδέχτηκε, και από σήμερα το πρωί επέστρεψε στην εργασία της.