Την έναρξη μίας νέας πρωτοβουλίας ενίσχυσης των μικρών επιχειρήσεων της Ελλάδας ανακοίνωσε η Mastercard. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η πρωτοβουλία της Mastercard συνιστά ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενίσχυσης των μικρών επιχειρήσεων της χώρας και περιλαμβάνει δράσεις κάτω από τρεις στρατηγικούς πυλώνες:
– την παροχή κινήτρων στους καταναλωτές για αγορές από τις μικρές επιχειρήσεις σε κάθε γωνιά της Ελλάδας
– την παροχή πρόσβασης σε εργαλεία και λύσεις που βοηθούν τις μικρές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν καλύτερα στη νέα πραγματικότητα και να αναπτυχθούν μέσα από τον μετασχηματισμό και την εξέλιξη της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας, με όχημα την ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα Digital Doors, η οποία δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, καθώς και
– την εκπαίδευση των μικρών επιχειρήσεων, μέσα από πρωτοβουλίες σε συνεργασία με θεσμικούς φορείς, με στόχο την ανάπτυξη και ενίσχυση των ψηφιακών τους δεξιοτήτων.
Αναλυτικότερα, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν στην ενίσχυση των τοπικών καταστημάτων με δύο διαφορετικούς τρόπους. Αρχικά, από τις 23 Ιανουαρίου έως και τις 21 Φεβρουαρίου, οι κάτοχοι καρτών Mastercard, με κάθε ανέπαφη συναλλαγή (με κάρτα ή mobile συσκευή) που θα πραγματοποιούν για αγορές από τοπικά καταστήματα της επιλογής τους, θα έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν μία από τις 1.000 προπληρωμένες κάρτες, αξίας 50 ευρώ. Επιπλέον, οι καταναλωτές θα μπορούν να ενισχύσουν περαιτέρω τις μικρές επιχειρήσεις με έναν ακόμη τρόπο. Συγκεκριμένα, από τις 2 έως και τις 21 Φεβρουαρίου, οι καταναλωτές, χρήστες της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης Instagram, θα μπορούν μέσα από μία απλή διαδικασία να προσφέρουν τη δυνατότητα σε ένα τοπικό κατάστημα να συμμετέχει σε έναν ακόμα διαγωνισμό της εταιρείας, όπου, μετά από κλήρωση, θα επιβραβευτούν τρία από αυτά. Οι τρεις τυχερές επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα άμεσης συνεργασίας με τη Mastercard, η οποία θα τους προσφέρει λύσεις, αλλά και μία σειρά από υπηρεσίες με στόχο την αναβάθμιση της λειτουργίας τους και την κάλυψη των αναγκών τους, όπως μεταξύ άλλων, τη δημιουργία e-shop ή τον σχεδιασμό και υλοποίηση ενεργειών marketing.