Με online φυλλάδια «ψαρεύουν» πελάτες τα σούπερ μάρκετ

Ανάρπαστα έχουν γίνει σε σούπερ μάρκετ και μικρή λιανική προϊόντα όπως το ηλιέλαιο, το αλεύρι και η ζάχαρη, αφού ο φόβος ελλείψεων στην αγορά έστρεψε τους καταναλωτές σε “στοκάρισμα” προμηθειών. Για το λόγο αυτό, αρκετές είναι οι μεγάλες αλυσίδες που, ξεκινώντας από τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα, προχώρησαν σε περιορισμούς προκειμένου να εξασφαλίσουν ομαλή τροφοδοσία της αγοράς. Πλέον το μέτρο του πλαφόν αγοράς έχει επεκταθεί και στα φυσικά καταστήματα.

Στο πλαίσιο αυτό, οι καταναλωτές μπορούν να προμηθευτούν για παράδειγμα από μεγάλη αλυσίδα μέχρι τρεις συσκευασίες προϊόντων αραβοσιτέλαιου και ηλιέλαιου 1 λίτρου ή 2 λίτρων ανεξαρτήτως μάρκας, μέχρι δύο τεμάχια σπορέλαιου 5 λίτρων ανεξαρτήτως μάρκας ή μέχρι 3 τεμάχια στα άλευρα για όλους τους τύπους. Τα όρια αυτά ισχύουν για παραγγελίες από το ηλεκτρονικό αλλά και το φυσικό κατάστημα. Σε άλλο μεγάλο σούπερ μάρκετ υπάρχει πλαφόν αγορών μέσω του e-market ορισμένων κωδικών αλεύρων, στο ηλιέλαιο στο αραβοσιτέλαιο και στη λευκή κρυσταλλική ζάχαρη. Αντίστοιχα, φυσικά καταστήματα άλλης μεγάλης αλυσίδας έχουν θέσει πλαφόν στο ηλιέλαιο, έως 4 τεμάχια για τις συσκευασίες του 1 λίτρου και 2 λίτρων και έως ένα τεμάχιο για τις συσκευασίες των 5 λίτρων. Η αλυσίδα επιβάλλει ανάλογο όριο αγοράς στο ηλιέλαιο και για παραγγελίες από το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Αναφορικά με τα οπωροκηπευτικά, αισιοδοξία επικρατεί στην αγορά με εμπόρους και παραγωγούς να διαβεβαιώνουν ότι δεν υπάρχει μέχρι σήμερα ζήτημα επάρκειας σε αυτά τα είδη.