Με online φυλλάδια «ψαρεύουν» πελάτες τα σούπερ μάρκετ.
Σε “εργαλεία” προώθησης και μέσω του διαδικτύου εξελίσσονται τα φυλλάδια των σούπερ μάρκετ, καθώς πολλοί είναι οι Έλληνες που πραγματοποιούν online έρευνα πριν προχωρήσουν σε αγορές τροφίμων.
Πρόσφατη έρευνα καταναλωτικών τάσεων του ΣΕΛΠΕ άλλωστε, έδειξε ότι το 63% του κοινού δηλώνει ακόμη ότι «κυνηγάει τις προσφορές», ενώ μόλις το 7% δεν το κάνει, και είναι χαρακτηριστικό ότι το 58% του κοινού περιμένει τις προσφορές και τις εκπτώσεις, για να πραγματοποιήσει αγορές.
Παρότι μάλιστα, ο Έλληνας καταναλωτής έδειχνε μετά από αρκετά χρόνια, μία μεγαλύτερη αισιοδοξία και άνεση σε σχέση με το εισόδημα του, επιλέγοντας πιο ποιοτικά προϊόντα, ο κορονοϊός μετέβαλε τη «σκακιέρα» αναζωπυρώνοντας το κυνήγι των προσφορών. Ο Έλληνας καταναλωτής προκειμένου να εξοικονομεί σημαντικά ποσά χρημάτων από τις διαφόρων τύπων εκπτώσεις, με τη μηνιαία συνολική αξία αυτών των ενεργειών να αντιστοιχεί κατά μέσο όρο σε όφελος σε πάνω από 300 ευρώ ετησίως. Ως εκ τούτου, οι “αλυσίδες” των εκμεταλλεύονται από την πλευρά τους “πλασάροντας” στα φυλλάδια των εκπτώσεών τους, προϊόντα και προσφορές που είναι προς το συμφέρον και των δικών τους καταστημάτων.