Με πορτοκάλια “πολεμούν” οι Έλληνες τον κορονοϊό.
Αύξηση της τάξεως του 25-30% εμφανίζουν οι τιμές των εσπεριδοειδών, καθώς η επιδημία του κορονοϊού έχει στρέψει τους καταναλωτές στα προϊόντα της συγκεκριμένης κατηγορίας, που συνδέονται με την ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού συστήματος.
Πιο αναλυτικά, αύξηση ως και 50% καταγράφει η αγορά πορτοκαλιού στα σημεία πώλησης, όπως είναι τα σούπερ μάρκετ και τα μίνι μάρκετ, ενώ μεγάλη ζήτηση παρατηρείται σε λεμόνια και μανταρίνια. Οι τιμές πώλησης των εσπεριδοειδών αυξήθηκαν σε ποσοστό 25%-30%, έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου, λόγω της αυξημένης ζήτησης που προκάλεσε ο κορονοϊός.
Και ενώ τα εσπεριδοειδή “παίζουν” ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών, ο πρόεδρος του Συνδέσμου των 300 Εμπόρων στην Κεντρική Αγορά της Θεσσαλονίκης (ΚΑΘ) τόνισε ότι, από την άλλη πλευρά, πετιούνται τόνοι τομάτας και άλλων κηπευτικών, όπως και φράουλες. Έκανε επίσης γνωστό ότι, με εξαίρεση τις πατάτες, τα σκόρδα και τα κρεμμύδια, όλα τα υπόλοιπα προϊόντα στην αγορά δεν κινούνται ιδιαίτερα, αφού οι καταναλωτές τα αντιμετωπίζουν ως είδη πολυτελείας στην τρέχουσα περίοδο της πανδημίας.